دارث ویدر می‌گوید پیش درآمدهای جنگ ستارگان بسیار خوب ماندگار شدند



در زمان عرضه اولیه جنگ ستارگان، سر و صدای زیادی در مورد پیش درآمدهای جنگ ستارگان وجود داشت، و همچنین استقبال منفی زیادی از سه گانه ای که سقوط جمهوری و نظم جدای را رقم زد. این فیلم‌ها امروزه بهتر به خاطر می‌آیند، که دارث ویدر می‌گوید به این دلیل است که در طول دهه‌ها به طرز شگفت‌آوری پیر شده‌اند.

در مصاحبه با امپراتوریبازیگر هیدن کریستنسن توضیح داد که دیدن فیلم‌ها که از طرفداران بیشتر به رسمیت شناخته می‌شوند، لحظه‌ای برای این بازیگر بود.

کریستنسن گفت: «سفری که در 20 سال گذشته با جنگ ستارگان داشته‌ام، سفری بی‌سابقه بوده است، و جایی که اکنون هستیم واقعاً برای من معنادار است. “فکر می‌کنم این فیلم‌ها در طول زمان به خوبی دوام آورده‌اند. به نظر می‌رسد پاداشی برای کاری که انجام داده‌ایم. همه کسانی که روی این فیلم‌ها کار کرده‌اند فکر می‌کردند که ما بخشی از چیز خاصی هستیم. همه ما می‌خواستیم بهترین کار را انجام دهیم، و این بسیار مهم بود. و بنابراین دیدن واکنش طرفداران در حال حاضر، بسیار جالب است.

کریستنسن نقش آناکین اسکای واکر و قسمت های 2 و 3 را بازی کرد و در نهایت در طول راه به دارث ویدر تبدیل شد. او به این نقش در سریال Obi-Wan Kenobi 2022 بازگشت و به دنبال انتقام برای مثله کردن خود به دست استاد جدی سابق بود.

جنگ ستارگان: تهدید فانتوم برای جشن گرفتن بیست و پنجمین سالگرد خود، برای مدت محدودی در روز جنگ ستارگان، 4 می، به سینماها بازخواهد گشت. اگر آن را از دست دادید، در سال 1999، این فیلمی بود که سه گانه پیش درآمد را با مسابقه غلاف، دسیسه کهکشانی، و یک دوئل شمشیر نوری فراموش نشدنی بین کنوبی و دشمنش دارث ماول آغاز کرد.

بخوانید  مایکروسافت متعهد می شود که Call Of Duty را برای پلتفرم های نینتندو بیاورد - اگر معامله اکتیویژن بلیزارد به نتیجه برسد

آینده همچنین برای این فرنچایز شلوغ به نظر می رسد زیرا فیلم بعدی، The Mandalorian and Grogu، قرار است در سال 2026 از راه برسد. سپس بازگشت ری اسکای واکر از دیزی ریدلی در فیلم جدید جنگ ستارگان، کارگردان لوگان، جیمز منگولد، در حال کار است. یک فیلم دیو فیلونی که داستان سپیده دم فرقه جدای است، فیلم جنگ ستارگان خود را در دست ساخت دارد و سه گانه جنگ ستارگان ریان جانسون نیز طبق گزارش ها هنوز در دست ساخت است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر