تریلر New Kingdom of the Planet of the Apes سلطنت میمون ها را نشان می دهد


والت دیزنی و استودیو قرن بیستم تریلر جدیدی از Kingdom of the Planet of the Apes منتشر کرده اند که حاوی تصاویر هیجان انگیز زیادی است.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتریلر دیگری از قسمت جدید Planet of the Apes منتشر شد. والت دیزنی و استودیوی قرن بیستم تریلر جدیدی از Kingdom of the Planet of the Apes قبل از Super Bowl منتشر کردند که نگاه بهتری به داستان و اتفاقات فیلم می دهد. در این تریلر شاهد سلطنت میمون هایی هستیم که اکنون انسان ها را شکار می کنند.

اما در این بین یکی از میمون ها به نام نوح که شخصیت اصلی این قسمت است و همچنین صاحب عقاب است، سرکش می شود و تصمیم می گیرد به یک انسان کمک کند که در نتیجه او را به عنوان یک خائن مجازات می کنند. می توانید این تریلر را در یوتیوب تماشا کنید.

از یوتیوب تماشا کنید

اوون تیگ، فریا آلن، پیر میکون، ایکا درویل، کوین دوراند، نیل سندیلندز، تراویس جفری، سارا وایزمن، لیدیا پکهام، راس ساموئل، دیچن لاچمن، ولد آبزگی و ویلیام اچ میسی، از جمله بازیگران حاضر در فیلم Kingdom of the Planet of the Apes و ایفای نقش هستند. همچنین پوسترهای جدیدی از شخصیت های اصلی فیلم Kingdom of the Planet of the Apes منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید:

پوستر شخصیت نوح در فیلم Kingdom of the Planet of the Apes

پوستر نوا در نقش فریا آلن در فیلم Kingdom of the Planet of the Apes

پوستر پروکسیموس سزار در فیلم Kingdom of the Planet of the Apes

وقایع فیلم Kingdom of the Planet of the Apes قرار است تقریباً 300 سال پس از وقایع فیلم جنگ برای سیاره میمون ها رخ دهد و از این فیلم به عنوان شروع حماسه ای جدید در جهان یاد می شود. سیاره میمون ها سیاره میمون ها. در Kingdom of the Planet of the Apes، یک میمون گروه‌های دیگر را مجبور می‌کند تا فناوری انسانی را بیابند. همانطور که میمون دیگر اسیر شدن قبیله خود را تماشا می کند، او سفری را برای یافتن آزادی آغاز می کند. یک زن جوان کلید جست و جوی اولی است، اگرچه او برای خودش برنامه هایی دارد.

بخوانید  تریلر Payday 3 - GameSpot

او مسئولیت کارگردانی فیلم Kingdom of the Planet of the Apes را بر عهده دارد وس بالکارگردان سه گانه Maze Runner خواهد بود که علاوه بر کارگردانی، فیلمنامه فیلم جدید Planet of the Apes را نیز خواهد نوشت. جاش فریدمن با سابقه نگارش فیلمنامه جنگ جهانیان، ریک یافا با سابقه نگارش فیلمنامه Rise of the Planet of the Apes و آماندین نقره ای او فیلمنامه دنیای ژوراسیک را نوشته است.

Kingdom of the Planet of the Apes قرار است در 10 می 2024 (21 می 1403) اکران شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر