جان سینا در این ماه به WWE بازگشته است – گزارش

انتظار می‌رود در هفته‌های آینده اطلاعیه‌های بیشتری برای این قسمت منتشر شود.

بازگشت سینا به رینگ خوش آمدید، که اکنون به عنوان یک بازیگر بیشتر شناخته شده است. او در حال آماده شدن برای فصل 2 است تا در نقش اصلی سریال صلح‌ساز DC، پس از شروع فصل 1 در HBO Max در اوایل سال جاری بازگردد – که به نوبه خود سینا نقش خود را برای ادامه داستان شخصیت از جیمز گان تکرار می‌کند. جوخه انتحار. او همچنین پس از آن در The Independent از Peacock و The Bubble از Netflix ظاهر شد. از دیگر پروژه های آینده سینا می توان به Fast X و Coyote vs Acme اشاره کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در ژوئن سال جاری در راو، سینا به تلویزیون WWE بازگشت تا بیستمین سالگرد خود را با این شرکت جشن بگیرد. در طول نمایش، او نوستالژیک شد، اگرچه او گفت مطمئن نیست که کی دوباره کشتی بگیرد. آخرین مسابقه او در سال 2021 بود که برای قهرمانی یونیورسال در سامراسلم به رومن رینز باخت.

همچنین شایعه شده است که سینا در آوریل آینده در WWE WrestleMania 39 کشتی خواهد گرفت.

جان سینا برای پایان دادن به سال 2022 به WWE بازگشت. تنوع گزارش می دهد که قهرمان سابق WWE قرار است در آخرین اسمکدان سال در 30 دسامبر که در آمالی آرنا در تامپا، فلوریدا برگزار می شود، شرکت کند.

بخوانید  CoD: Warzone And MW2 Patch Notes Detail Major Weapon Balancing, Including Nerf For Shotguns
تحریریه مجله بازی یک گیمر