جاناتان میجرز کانگ فاتح را توضیح می دهد (بدون اسپویل)

بزرگان از قبل تشخیص دادند که هیچ پاسخ آسانی برای این سوال وجود ندارد که “کانگ فاتح کیست؟”

کانگ فاتح
کانگ فاتح
Ant-Man & the Wasp: Quantumania دیوانه‌کننده‌ترین قوس داستانی تا به امروز در دنیای سینمایی مارول را به راه می‌اندازد: داستان کانگ فاتح، قهرمان چندوجهی.

میجر با اشاره به مارول گفت: “فکر می کنم این سوالی است که همه ما برای مدت طولانی به آن پاسخ خواهیم داد. فکر می کنم پاسخ سریع به این سوال این است که کانگ یک ابرشرور در سفر در زمان است که یک موجود Nexus نیز هست.” مفهوم فردی با چنان قدرت عظیمی که می تواند با نیروی اراده بر جهان چندگانه تأثیر بگذارد. یکی دیگر از این موجودات واندا ماکسیموف، جادوگر اسکارلت است.

“و فرهنگ نمایشنامه و داستان وجود دارد، اما واقعاً در حال تغییر است. بنابراین، برای این، شما واقعاً باید در مورد کاری که انجام می‌دهید و شخصیت شما چه کسی است – ستون فقرات شخصیت، چه چیزی، کاملاً روشن باشید. او هست، او چیست، آنها به دنبال چه هستند. پس تو آن را ساختی. و بقیه را فقط هاردبال بازی می کنی. حداقل این دیدگاه من بود: باشه، فکر می کنم می دانم، فکر می کنم می دانم تا زمانی که چیزی تغییر کند. سخت بازی کنید، و اگر ما به چپ بپیچیم، شما به چپ بپیچید و وارد شوید. کانگ مدیون کانگ است، می دانید؟

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  بازیگران معروفی که در صداگذاری انیمیشن شرکت کردند

در حالی که نقدهای Ant-Man & the Wasp: Quantumania به طور گسترده ای تقسیم شده است، به نظر می رسد همه به طور کلی روی یک نکته توافق دارند: میجرز او را در نقش کانگ در فیلم له کرد، درست مثل او در اولین حضورش در پایان فصل لوکی. بنابراین به نظر می رسد رویکرد او تا کنون کارساز بوده است.

میجرز ادامه داد، “که منجر به این ایده از انواع مختلف می شود. نسخه های متعددی از کانگ وجود دارد، نسخه هایی که انواع مختلفی دارند. آنها جهان های مختلف، چندجهانی را اشغال می کنند، آنها نیات متفاوتی دارند. همه آنها موجودات متفاوتی هستند، و در عین حال چیزی که ما داریم هنوز هستند و من هنوز کار می کنم و به پالایش و پالایش و پالایش ادامه می دهم، [is] چیزی شبیه به یک خط تقسیم بین آنها. و این برای من ژن کانگ است.”

کانگ یک شخصیت فوق‌العاده پیچیده است، نه تنها از نظر انگیزه‌هایش، بلکه در وجودش. او یک پارادوکس است، که برای ابدیت زندگی کرده و مدام در گذشته و آینده خود از طریق ماجراجویی های بی پایان سفر در زمان دخالت می کند – که بسیاری از آنها ظاهراً با نسل کشی همراه هستند.

در طول کنفرانس مطبوعاتی Ant-Man & the Wasp: Quantumania قبل از شروع فیلم، میجرز در مورد کانگ و تلاش شخصی خود برای تسلیم کردن آن مرد صحبت کرد. این تاپیک توسط ناظم رندال پارک شروع شد و از او خواست که “شخصیت و مفهوم انواع واریانت ها را توضیح دهد و رویکرد شما برای بازی کردن آنها چیست.”

بخوانید  بهترین پیشنهادات نوار صوتی و بلندگوی Prime Day 2023

“این واقعاً مانند پیوستن به گروه های شکسپیر در گذشته است، می دانید، وقتی شکسپیر را در اتاق دارید و بچه ها را در اتاق دارید و آنها دقیقاً مانند “خوب، بیا – ای!” می‌دانی؟ و شکسپیر ایده بسیار روشنی از کاری که آنها می‌خواهند انجام دهند دارد و شما بازیگر اصلی خود را دارید، و آنها به نوعی سرعت و آهنگی را که وارد می‌شوید و مشغول می‌شوید تعیین می‌کنند، می‌جرز گفت.

مثل این است که یک بازیگر در سنین مختلف نقش یک شخصیت را بازی کند، اما بازی در یک شخصیت در 20 سالگی و دوباره در 40 سالگی کاملاً شبیه به ایفای نقش یک شخصیت میلیون دلاری نیست. . کار روی آن زیاد است.

به عبارت دیگر، کانگ واقعاً به همان چیزهایی که انسان‌های عادی اهمیت می‌دهند، توجه ندارد. دیدنی های آن کمی بالاتر قرار گرفته اند. و در سطحی، او ناشناخته است. اما این باعث نمی شود که جاناتان میجرز که نقش این شخصیت را بازی می کند، بهترین کار را انجام دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر