در اولین تریلر لاکی هنک، حلقه بینی باب اودنکرک را ببینید



پس از بازی در سریال Breaking Bad و Better Call Saul، باب اودنکرک دوباره با شبکه تلویزیونی AMC برای سریال جدیدی به نام هنک خوش شانس همکاری می کند. اولین تریلر کامل اکنون از راه رسیده است و شخصیت اودنکرک را نشان می دهد که یک رئیس بخش انگلیسی به نام هنک است که به نظر می رسد یک بحران میانسالی دارد.

شخصیت اودنکرک دوران سختی را پشت سر می گذارد. دانشگاه او کمبود بودجه دارد و پس از اینکه دانش‌آموزانش مخفیانه ضبط می‌کنند که مدرسه‌اش را “پایتخت متوسط” می‌خواند، خلق و خوی او را به دردسر می‌اندازد. بعد از آن یکسری اتفاقات ناگوار رخ می دهد، از جمله اصابت یک دفترچه به صورت هنک، که حلقه های اتصال آن در بینی او قرار می گیرد. اینم تریلر:

در توضیح این نمایش آمده است: «پروفسور هنک دورو بین بحران میانسالی و فروپاشی کامل تمایز قائل می‌شود و در هرج و مرج سرسام‌آور زندگی شخصی و حرفه‌ای خود می‌گذرد – به طرز عجیبی ثابت می‌کند که عصبانیت‌های خلقی با افزایش سن بهتر می‌شوند.»

این سریال بر اساس رمان مرد مستقیم نوشته ریچارد روسو در سال 1997 ساخته شده است. همچنین میری انوس در نقش همسر هنک و اولیویا اسکات ولش به عنوان دختر او نیز حضور دارند.

Aaron Zelman (Damages) و Paul Liberstein (The Office) گردانندگان برنامه هستند، در حالی که Odenkirk یک تهیه کننده اجرایی است. Lucky Hank اولین برنامه زنده تلویزیونی Odenkirk از زمان پایان یافتن Better Call Saul در سال 2022 است.

در مورد دنیای گسترده تر Breaking Bad، هیچ برنامه تلویزیونی یا فیلم جدیدی اعلام نشده است. با این حال، وینس گیلیگان، خالق سریال، در حال آماده‌سازی یک برنامه جدید برای Apple TV+ با حضور Better Call Saul’s Rhea Seehorn است.

بخوانید  بهترین پادکست های داستانی را بررسی کنید

لاکی هنک در 19 مارس از شبکه AMC پخش می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.