تریلر GTA 6 به افزایش 37000 درصدی آهنگ Tom Petty در Spotify کمک می کند.



تریلر Grand Theft Auto 6 از آهنگ 1989 تام پتی به نام «Love Is A Long Road» استفاده می‌کرد و این آهنگ به‌طور شگفت‌انگیزی شاهد افزایش گسترده استریم‌ها در Spotify در این هفته بود.

مطابق با IGNاسپاتیفای گفت استریم های این آهنگ در پلتفرم خود نسبت به مدت مشابه هفته گذشته 36979 درصد افزایش یافته است. به رشد استریم‌ها در سایر سرویس‌های موسیقی، علاوه بر همه کسانی که ممکن است آهنگ یا آلبوم را خریداری کرده باشند، اشاره نکنیم.

در حال پخش: خرابی تریلر Grand Theft Auto 6 (GTA VI).

پتی در سال 2017 درگذشت. دارایی او در شبکه های اجتماعی گفت اینکه Rockstar از “Love Is A Long Road” در تریلر GTA 6 استفاده کرد “افتخار” بود. در GTA: San Andreas.

Rockstar به دلیل پنهان کردن سرنخ‌ها در تریلرهای خود شناخته می‌شود و بسیاری از آنها تعجب می‌کنند که آیا استفاده از “Love Is A Long Road” می‌تواند معنای خاصی برای GTA 6 داشته باشد. در متن ترانه‌ها به زنی اشاره شده است که تلاش می‌کند “جهان را به گونه‌ای بسازد که باید باشد. ” ” که طرفداران معتقدند به یکی از شخصیت های اصلی، لوسیا اشاره دارد. اشعار همچنین در مورد دادن “یک فرصت دیگر برای تلاش برای نجات روحم” به او صحبت می کنند، که برخی به رابطه به ظاهر عاشقانه لوسیا و شخصیت اصلی دیگر متصل می شوند.

بازی GTA 6 در ایالت تخیلی لئونیدا واقع در فلوریدا می گذرد. پتی در سال 1950 در Gainesville، فلوریدا به دنیا آمد، بنابراین این آهنگ در سطوح مختلف برای GTA 6 کار می کند.

این نوع چیزها قبلاً در بازی‌های ویدیویی اتفاق افتاده است، زیرا «زمان طولانی» لیندا روندشتات پس از نمایش در یکی از قسمت‌های سریال The Last of Us شبکه HBO، شاهد افزایش عظیمی در جریان‌ها بود. پیش از آن، “Running Up That Hill” کیت بوش پس از پخش در Stranger Things شاهد رشد گسترده ای در محبوبیت بود.

بخوانید  مشابه بودن نتایج نمایش آزمایشی فیلم Batgirl با شزم 2 و بلک ادم

تریلر GTA 6 قرار بود در 5 دسامبر برای اولین بار منتشر شود، اما راک استار یک شب زود پس از لو رفتن آن را منتشر کرد. تریلر چشمگیر اولین نگاهی به Leonida و Vice City، که مخفف میامی است، در حالی که لحن و حال و هوای آنچه را که باید انتظار داشت را تعیین کرد. هنوز اطلاعات ناشناخته زیادی در مورد GTA 6 وجود دارد و انتظار می رود جزئیات بیشتری قبل از انتشار بازی در سال 2025 برای PS5 و Xbox Series X|S مشخص شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر