پیکسار و دیزنی سه انیمیشن Soul، Luca و Turning Red منتشر کردند


پیکسار و دیزنی اعلام کردند که بالاخره Soul، Luca و Turning Red اکران خواهند شد.

همه گیری ویروس کرونا والت دیزنی را وادار کرد تا تصمیم بگیرد سه انیمیشن پیکسار، Soul، Luca و Turning Red را به جای نمایش آنها در سینماها، از طریق سرویس پخش دیزنی + پخش کند. اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیوناین سه انیمیشن بالاخره روی پرده های سینما اکران خواهند شد. والت دیزنی و پیکسار با انتشار تریلر اعلام کردند که انیمیشن Ghost، انیمیشن لوکا و انیمیشن Becoming Red در سال 2024 بالاخره شاهد اکران سینمایی خواهند بود و در ادامه می توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در ابتدا انیمیشن Soul در تاریخ 12 ژانویه (22 دسامبر) اکران خواهد شد. سپس نوبت به انیمیشن Turning Red می رسد که در 9 فوریه (20 بهمن) اکران می شود و در نهایت انیمیشن Luca برای 22 مارس (3 فروردین 1403) برنامه ریزی شده است. در ادامه پوستر انیمیشن روح، انیمیشن لوکا و انیمیشن قرمز در حال تبدیل شدن را مشاهده می کنید:

پوستر انیمیشن Soul، انیمیشن Luca و انیمیشن Turning Red

علاوه بر این، در کنار این انیمیشن ها، دو انیمیشن SparkShort و یک انیمیشن کلاسیک پیکسار به ترتیب انیمیشن کوتاه For the Birds with Luca، انیمیشن کوتاه Burrow با انیمیشن Soul و انیمیشن کوتاه Kitbull با Turning Red.be در سینماها نمایش داده می شود. انیمیشن پیش از آن انیمیشن Soul به کارگردانی پیت داکتر توانسته بود اسکار بهترین انیمیشن سال را دریافت کند و انیمیشن Luca و انیمیشن Turning Red نامزد اسکار بهترین انیمیشن سال شدند.

منابع دیزنی می گویند دلایل مختلفی برای انتشار این سه انیمیشن وجود دارد که یکی از آنها کاهش سرعت تولید و انتشار آثار خانوادگی در سال 2024 به دلیل اعتصابات است. آنها همچنین معتقدند که این نمایش ها فرصت بهتری برای نمایش موفق Inside Out 2 ایجاد می کند. در دوران پس از همه گیری، پیکسار انیمیشن Lightyear را در سال 2022 و انیمیشن Elemental را امسال منتشر کرده بود. انیمیشن Inside Out 2 اثر بعدی پیکسار است که برای اکران در 14 ژوئن 2024 (25 ژوئن 1403) برنامه ریزی شده است.

بخوانید  مهم‌ترین نکات برای خرید کابل شبکه Cat 6 کالوات
تحریریه مجله بازی یک گیمر