بیانیه جدید رئیس Square Enix احتمال خرید آن را تقویت می کند

به گفته رئیس Square Enix، این شرکت قصد دارد با گسترش بیشتر نیروی کار داخلی در میان مدت و بلندمدت، تلاش های خود را برای تقویت قابلیت های توسعه داخلی تسریع بخشد. Square Enix همچنین سریعتر منابع خود را بر روی توسعه بازی هایی متمرکز می کند که می توانند در سطح جهانی رقابت کنند. به عبارت دیگر، اسکوئر انیکس می خواهد در توسعه پروژه های خود شرکت کند و در عین حال لیست بازی های خود را گسترش دهد.

با توجه به تعداد بازی های جدیدی که Square Enix در سال 2022 منتشر کرده است، تمرکز آنها بر روی این هدف کاملاً منطقی به نظر می رسد. در واقع، این شرکت می خواهد دوباره بر توسعه و توزیع بازی های خود تمرکز کند. زیرا ماتسودا در بیانیه خود بر اهمیت انتشار بازی ها در سراسر جهان تاکید می کند. پیش از این، بخش های ژاپنی و غربی این شرکت تا حدودی مستقل عمل می کردند، اما ماتسودا اکنون معتقد است که هدف آنها تبدیل شدن به “یک اسکوئر انیکس” است.

Cloud and Sephiroth در Final Fantasy 7 Rebirth

Cloud Strife و Shinra در Final Fantasy VII Remake

با این حال، تا زمانی که اخبار رسمی منتشر نشود، نمی توان این اسناد و پیش بینی ها را به طور قابل اعتمادی به تمایل اسکوئر انیکس برای یک معامله بزرگ تجاری گره زد. با توجه به اینکه مایکروسافت به دنبال خرید اکتیویژن بلیزارد است و با مخالفت سونی و برخی نهادهای نظارتی در این زمینه مواجه شده است، بعید به نظر می رسد که سونی در حال حاضر اقدامی مشابه انجام دهد.

طبق اطلاعیه ای که توسط یوسوکه ماتسودارئیس Square Enix فاش کرد، ناشر ژاپنی قصد دارد در سال 2023 به شدت بر روی تثبیت تجارت خود تمرکز کند. Square Enix سال شلوغی در پیش دارد که شامل توسعه و انتشار Final Fantasy 16، محتوای آن پس از انتشار و احتمالاً Final Fantasy 7 می شود. تجدید حیات. با این حال، رهبران این شرکت قصد دارند بر تقویت ساختار تجاری اسکوئر انیکس تمرکز کنند.

بخوانید  Inside Movie Review An Inner Journey to Survive

سال گذشته اسکوئر انیکس اکثر استودیوهای غربی خود مانند کریستال داینامیکس و همچنین تعدادی از IP های بزرگ مانند Tomb Raider و Deus Ex را به گروه Embracer فروخت. از آن زمان، ناشر تلاش کرده است تا اتکای خود به توسعه داخلی را افزایش دهد و به نظر می رسد که این هدف در سال 2023 تغییر نخواهد کرد.

اظهارات جدید رئیس اسکوئر انیکس برخی گمانه زنی ها را در مورد احتمال خرید این شرکت در آینده تقویت کرده است.

با همه این‌ها می‌توان نتیجه گرفت که هدف اسکوئر انیکس از ادغام و یکپارچه‌سازی واحدهای انتشارات و تولید احتمالاً آماده‌سازی برای فروش بزرگ است. این موضوعی است که افراد مختلف در انجمن ها و رسانه های اجتماعی در مورد آن حدس می زنند. شایعات خرید اسکوئر انیکس توسط سونی مدت‌هاست که به گوش می‌رسد، و پس از آخرین بیانیه ماتسودا، آن‌ها دوباره صدای خود را افزایش دادند. زیرا در گذشته این نوع ادغام فعالیت ها و ادغام واحدها با هدف اصلاح مدیریت یک مجموعه و یا تبدیل آن به یک فرصت تجاری بالقوه و جذاب برای خریداران بود.

می توانید نظرات خود را در مورد اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر