جرمی رنر عکسی را به اشتراک می‌گذارد که جراحات خود را پس از یک تصادف شدید برف‌کشی آشکار می‌کند

جرمی رنر پس از اینکه در روز سال نو در هنگام پاک کردن برف دچار یک تصادف ناشی از آب و هوا شد، در وضعیت بحرانی اما پایدار با جراحات است. ضرب الاجل از طریق سخنگوی رنر گزارش می دهد. ددلاین همچنین گزارش داد که رنر اوایل روز یکشنبه با هماهنگی منطقه حفاظت از آتش سوزی Truckee Meadows و REMSA Health به بیمارستان منتقل شد. سخنگوی او گفت که خانواده‌اش اکنون در کنار او هستند و او “مراقبت بسیار خوبی دریافت می‌کند”.

او در اینستاگرام یا شخصی به نمایندگی از او نوشت و پست کرد: “از همه شما به خاطر کلمات محبت آمیزتان متشکرم. من الان برای تایپ کردن خیلی خراب هستم. اما برای همه شما عشق می فرستم.”

در بیانیه مطبوعاتی کلانتر شهرستان Washoe گفت که این بازیگر نامزد اسکار پس از واکنش افسران به یک آسیب تروماتیک در منطقه بزرگراه Mount Rose در Reno در جامعه زندگی می کرد. با این حال، کلانتری جزئیاتی در مورد میزان جراحات رنر یا آنچه ممکن است باعث سقوط هواپیما شده باشد، ارائه نکرد. یک تیم بررسی تصادف از دفتر کلانتری شرایط را بررسی می کند.

[UPDATE 2] رنر عکسی از خود را از جایی که به نظر می رسد ICU است به اشتراک گذاشت. به وضوح به نظر می رسد که او آسیب جدی دیده است.

به گزارش روزنامه محلی، این منطقه در شب سال نو طوفان زمستانی را تجربه کرد که برق 35000 خانه را در مناطق شمالی نوادا واشو، کارسون، داگلاس، استوری و لیون قطع کرد. Reno Gazette-Journal.

بخوانید  راهنمای کامل خرید بلیط قطار ارزان در Flytoday

رنر تنها کسی بود که در این حادثه دخیل بود.

رنر با فیلم هایی مانند The Hurt Locker در سال 2009 به یک سوپراستار تبدیل شد و اولین نامزدی اسکار خود را برای بازی خود دریافت کرد. او در سال 2010 به عنوان کلینت بارتون/هاوکی معرفی شد و اولین بار در سال 2011 در فیلم ثور مارول ظاهر شد.

[UPDATE] نماینده رنر، سامانتا مست، در بیانیه ای به مجله نیویورک تایمز که رنر در “وضعیت بحرانی اما پایدار” است. ماست گفت که او روز دوشنبه پس از “ترومای ناقص قفسه سینه و جراحات ارتوپدی” تحت عمل جراحی قرار گرفت. رنر همچنان در بخش مراقبت های ویژه است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

داستان اصلی در زیر آمده است.