بهترین معاملات فنی این هفته: صرفه جویی در کنترلرها، تلویزیون ها، لپ تاپ ها و موارد دیگر

بیشتر این تخفیف ها به رویدادهای تعطیلات مربوط می شود – بنابراین فقط چند هفته باقی مانده است تا از پس انداز استفاده کنید. و اگر خیلی مشغول برنامه ریزی برای تعطیلات هستید که نمی توانید همه کاتالوگ ها را به صورت آنلاین مرور کنید، ما لیستی از معاملات فنی مورد علاقه خود را در زیر گردآوری کرده ایم.

کنترل‌کننده‌ها تنها محصولاتی نیستند که کاهش قیمت‌های فریبنده دارند، زیرا طیف وسیعی از تلویزیون‌های عالی را با بهترین قیمت‌های فصل نیز خواهید یافت. این شامل الف است تلویزیون 70 اینچی ال جی این فقط 650 دلار است و یک تلویزیون 43 اینچی آمازون Omni 4K برای 370 دلار تلویزیون ال‌جی یک مرکز عالی برای سینمای خانگی شما است، در حالی که Omni یک گزینه عالی برای اتاق مهمان است و باید برای هر مسافرتی یک سورپرایز باشد.

سایر تخفیف های هیجان انگیز عبارتند از هدست بازی بی سیم Razer Kaira Pro برای 100 دلار، Samsung Galaxy Watch5 (40mm) برای 240 دلار و Lenovo IdeaPad Gaming 3 برای 600 دلار دومی مجهز به RTX 3050 است و در حالی که قدرتمندترین پردازنده گرافیکی در این خط نیست، بازی هایی مانند Fortnite و Apex Legends را بدون عرق کردن بازی می کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.