تاریخ رویداد جدید Xbox اعلام شد. تایید حضور ایندیانا جونز


مایکروسافت تاریخ برگزاری رویداد Xbox Developer_Direct 2024 را اعلام کرد.

طبق آخرین اخبار بازی، زمان برگزاری اولین رویداد ایکس باکس در سال 2024 اعلام شده است. مایکروسافت در تاریخ 28 ژانویه (18 ژانویه) با میزبانی رویداد Developer_Direct 2024 پذیرای طرفداران ایکس باکس خواهد بود. همانطور که گزارش های اخیر نشان می دهد، ما منتظر رویداد جدیدی هستیم. به چند محصول انحصاری Xbox در این رویداد نگاه کنید.

رویداد آینده Developer_Direct اولین دموی 10 دقیقه ای گیم پلی بازی MachineGames ایندیانا جونز، نگاهی به پشت صحنه تولید Senua's Saga: Hellblade 2، دمویی عمیق از گیم پلی Avowed از استودیوی Obsidian، و دموی گیم پلی بازی جدید استودیو Ara: History Untold. اکسید تعاملی خواهد بود. پس از این رویداد، رسانه Zenimax محتوای جدیدی را برای The Elder Scrolls Online شامل فصل‌ها، داستان‌ها و مناطق جدید معرفی می‌کند.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که طرفداران نباید انتظار اطلاعاتی در مورد بازی های Activision Blizzard در این رویداد داشته باشند. در حالی که اعلامیه مایکروسافت حاکی از آن است که ایکس باکس در رویداد آینده Developer_Direct دستش را پر خواهد کرد، گزارش ها حاکی از آن است که می توانیم شاهد شگفتی مشابه Hi-Fi Rush در سال گذشته باشیم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک آیفون ۱۴ پرومکس