بهترین بازی های ویدیویی سال 2023 از دیدگاه زومجی


در روزهای آینده بهترین بازی های سال را از نگاه یک گیمر و کاربرانش انتخاب خواهیم کرد. با جزئیات این رویداد بیشتر آشنا شوید.

سال 2023 چند روز پیش با عرضه بازی های بسیار با کیفیت در سبک ها و پلتفرم های مختلف به پایان رسید. سال گذشته هم در حوزه بازی های بزرگ و AAA و هم از نظر بازی های کوچکتر و غیرمنتظره شاهد آثار متنوع و ارزشمندی بودیم که سالی جذاب را برای علاقه مندان به بازی های ویدیویی رقم زد. در پایان سال 2023، ما در یک گیمر تصمیم گرفتیم بهترین های سال را در چند دسته مختلف انتخاب کنیم و البته شما می توانید با نظرات خود برنده این دسته ها را مشخص کنید.

رویداد بهترین سال از نگاه یک گیمر از فردا در 9 شعبه مختلف آغاز می شود. هر روز ساعت 20:00 مطلبی درباره بهترین های سال از نگاه یک گیمر منتشر می شود که در آن می توانید بهترین بازی منتخب این رده را از نگاه تحریریه سایت مشاهده کنید. . پس از انتشار مقاله، ساعت 23، یعنی تا ساعت 19:00 روز بعد، از طریق فرم نظرسنجی موجود در این مقاله، فرصت دارید تا بهترین بازی این شعبه را از نظر خود انتخاب کنید. و ساعت 19 روز بعد با پایان رای گیری نتیجه نهایی در این مقاله منتشر می شود و با همین روال به سراغ قسمت های بعدی می رویم.

در ادامه می توانید 9 بخش از بهترین رویدادهای یک گیمر سال را به ترتیب انتشار مشاهده کنید که با انتشار هر مقاله قفل آن باز می شود و با کلیک بر روی آنها از این صفحه می توانید وارد مقاله مربوط به آن شوید. .

بخوانید  علاقه کارگردان God of War Ragnarok به بازی Castlevania

بهترین بازی اکشن 2023 یک گیمر قفل شده

بهترین بازی اکشن ماجراجویی 2023 یک گیمر قفل شده است

بهترین بازی استراتژی 2023 یک گیمر قفل شده است

بهترین بازی مبارزه ای یک گیمر قفل شده 2023

بهترین بازی نقش آفرینی 2023 یک گیمر قفل شد

بهترین بازی ورزشی یک گیمر 2023 از حالت انسداد خارج شد

بهترین بازی مستقل 2023 یک گیمر قفل شده

موردانتظارترین بازی یک گیمر 2024 قفل شده است

بهترین بازی یک گیمر 2023 قفل شده است

پس فردا برای انتشار ۹ مقاله مرتبط با بهترین های سال با یک گیمر همراه باشید و علاوه بر دیدن نظر تحریریه یک گیمر، بهترین های سال را نیز با خود انتخاب کنید. چشم ها.

تحریریه مجله بازی یک گیمر