علاقه کارگردان God of War Ragnarok به بازی Castlevania

کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War، اخیرا توسعه چندین پروژه را به طور همزمان توسط استودیوی سونی در سانتا مونیکا به لس آنجلس تایمز سپرد. در حالی که جزئیات بیشتری در مورد دیگر آثار این استودیو منتشر نشده است، ویلیامز می گوید که پس از تجربه کارگردانی God of War Ragnarok، او شخصاً مشکلی برای اختصاص تمام وقت خود به آینده سری God of War ندارد. . اما در هر صورت فعلا باید منتظر ماند و دید که آیا کونامی آماده ساخت این بازی است یا خیر، آیا شاهد همکاری این دو شرکت برای ساخت نسخه ریبوت سری Castlevania خواهیم بود یا خیر.

مانند بسیاری دیگر از سری های محبوب موجود در کونامی، سری Castlevania سال هاست که متوقف شده است و بازی نسبتا محبوب Lords of Shadow 2 که در سال 2014 برای کنسول های نسل هفتم منتشر شد، آخرین بازی منتشر شده از سری اصلی است. پیش از این، وب سایت VGC در گزارش های قبلی خود از برنامه های کونامی برای ایجاد نسخه های جدید از تمام مجموعه های محبوب خود خبر داده بود.

اریک ویلیامز، کارگردان God of War Ragnarok، از تمایل خود برای کارگردانی یک بازی در سری Castlevania خبر داده است.

دیشب در آخرین قسمت از پادکست ویدیویی Spoilercast Kinda Funny Games، اریک ویلیامز، کارگردان God of War Ragnarok در این برنامه حضور یافت و تمایل شدید خود را برای کارگردانی یک بازی در سری Castlevania از Konami آشکار کرد و از طرفداران رضایت خواست، لطفا این کار را انجام دهید. .

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید همچنان نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید. همچنین می توانید بررسی یک گیمر از نسخه پلی استیشن 5 بازی God of War Ragnarok را بررسی کنید.

بخوانید  نام و فریم کلیدی بازی جدید سری Streets of Rage مشخص شد

ماه گذشته با یک وب استریم ویژه شاهد معرفی چند بازی جدید از سری ترسناک Silent Hill بودیم که تا حدودی صحت گزارش های قبلی VGC از برنامه های کونامی را تایید می کند. بر اساس این گزارش، کونامی در یکی از استودیوهای داخلی خود فرآیند ساخت نسخه ریبوت کاملا متفاوت Castlevania را آغاز کرده است و احتمالاً از کمک تیم های توسعه خارجی برای کمک به مراحل توسعه این پروژه استفاده خواهد شد.

ویلیامز که اخیراً کار روی God of War Ragnarok را به پایان رسانده است، پس از ابراز علاقه خود به بازی های کلاسیک و محبوب Castlevania به مجریان برنامه گفت: “شما [دوستان] شما می توانید آن را ممکن کنید؛ شما مخاطبی به اندازه کل دنیا هستید [در این برنامه] تو داری! نمی‌دانم بعداً می‌خواهم چه کار کنم، اما اگر کسی به من حق ساخت یک بازی Castlevania را بدهد، ما دوست داریم این کار را انجام دهیم.»

نقد و بررسی بازی Castlevania: Symphony of the Night