اولین نگاه به نسخه جدید The Witcher 3: Wild Hunt در راه است، در اینجا نحوه تماشای آن آمده است



پس از اعلام به‌روزرسانی نسل بعدی The Witcher 3: Wild Hunt در اوایل سال جاری، توسعه‌دهنده CD Projekt Red اکنون آماده است تا اولین نگاه طرفداران را به عنوان جدید و بهبود یافته ارائه دهد.

طبق گفته Marcin Momot، مدیر انجمن جهانی CD Projekt Red، یک رونمایی از گیم پلی ویژه در استودیو برنامه ریزی شده است کانال توییچ 23 نوامبر، از ساعت 9:00 به وقت PT / 12:00 بعد از ظهر PT. Momot سپس گفت که علاوه بر گیم پلی، استودیو همچنین “تمام جزئیات شادابی که می خواهید بشنوید” را در مورد به روز رسانی به اشتراک خواهد گذاشت.

به‌روزرسانی نسل بعدی The Witcher 3: Wild Hunt در تاریخ 14 دسامبر منتشر می‌شود و به عنوان بخشی از The Witcher 3: Wild Hunt – نسخه کامل برای Xbox Series X|S، PlayStation 5 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. طبق گفته CD Projekt Red، این ارتقاء دارای «پیشرفت‌های فراوانی» مانند ردیابی پرتو، زمان بارگذاری سریع‌تر و محتوای جدید مبتنی بر سری The Witcher Netflix خواهد بود.

علاوه بر این ویژگی های جدید، The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition همچنین شامل تمام DLC های بازی و دو الحاقیه آن Hearts of Stone و Blood and Wine است که آن را به ساده ترین و قطعی ترین راه برای تجربه ورود سوم در بازی تبدیل می کند. سری محبوب تاریک فانتزی بازی.

بخوانید  حضور بیش از ۱۷ اژدها در سریال House of the Dragon، پیش‌درآمد بازی تاج و تخت

برای کسانی که قبلاً بازی The Witcher 3: Wild Hunt را روی PS4، Xbox One و PC دارند، ارتقاء نسل بعدی به صورت رایگان در دسترس است. CD Projekt Red نیز بهبودهای زیادی را تأیید کرده است و محتوای جدید نتفلیکس اضافه شده برای نسخه‌های PS4 و Xbox One بازی خواهد آمد، اگرچه استودیو هنوز تاریخ انتشار آن را اعلام نکرده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.