سونی بیشتر در پروژه های چینی سرمایه گذاری می کند

قهرمان فیلم Long Soul Aside

اکنون سونی قصد دارد این برنامه را ادامه دهد و طبق گزارش رسانه رویترز سونی بیش از این مبلغ را پرداخت خواهد کرد او 1 میلیون یوان معادل 140 هزار دلار سرمایه گذاری خواهد کرد. بو بومدیر این برنامه امروز در رویدادی در چنگدو این تعهد را اعلام کرد و پس از شیوع کرونا این برنامه به طور رسمی دوباره برقرار شد.

اگوچی گفت: “ما می خواهیم گیمرها در سراسر جهان خلاقیت چینی را بهتر درک کنند. من همیشه رویای این را داشته ام که کنسول های بازی بخشی جدایی ناپذیر از سرگرمی های روزانه مردم چین باشد. سونی امیدوار است بازی های بیشتری مانند Genshin Impact پیدا کند تا به این امر کمک کند. رویا به حقیقت بیوست.”

سونی چندین سال است که روی آثار چینی سرمایه گذاری کرده است و تلاش های این شرکت به ثمر می رسد. بازی Genshin Impact قابل بازی بر روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 به یکی از برترین آثار دنیا تبدیل شده است و از دیگر تولیدات چینی می توان به بازی FIST: Forged in Shadow Torch اشاره کرد که تنوع خوبی به بازی های مستقل داد. این شرکت.

غول ژاپنی مصمم است پایگاه خود را در مناطق مستعد سود بالا و تاتسو اگوچیرئیس بخش سرگرمی سونی در شانگهای همچنین قصد دارد فروش پلی استیشن 5 را در چین دو برابر کند. PS4 حدود 3.5 میلیون واحد در چین فروخت. در حالی که PS5 تاکنون بیش از 670000 نسخه فروخته است، آرزوی Eguchi ممکن است.

بر اساس گزارش های منتشر شده، سونی قرار است بیش از یک میلیون یوان معادل 140 هزار دلار سرمایه گذاری کنید.

بخوانید  سخت ترین بازی های ویدیویی تاریخ | از الدن رینگ تا سلست

سونی قسمت بعدی پروژه ها را با برچسب فصل سوم نامگذاری کرد و قول داد که انتشار آن بسیار بیشتر از دو فصل قبل باشد. یکی از این پروژه ها بازی Lost Soul Aside است که سونی چند سال پیش با آن قرارداد امضا کرد و تاریخ انتشار آن اوایل سال 2024 در نظر گرفته شده است.این بازی توسط سونی در سراسر جهان منتشر خواهد شد.