باکس آفیس Civil War رکوردی را برای A24 به ثبت رساند و در اینجا آمده است که کدام فیلم را از سلطنت خلع کرده است

آخرین فیلم الکس گارلند، جنگ داخلی، آخر هفته گذشته در سینماها اکران شد و به اندازه ای درآمد کسب کرد که رکورد بزرگترین افتتاحیه آخر هفته را برای شرکت فیلم A24 به ثبت رساند.

بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر، این فیلم آخر هفته در آمریکای شمالی 25.7 میلیون دلار فروخت. بودجه تولید آن 50 میلیون دلار بود و گران‌ترین فیلم A24 تا به امروز است و این هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات را پوشش نمی‌دهد.

A24 بیشتر به خاطر فیلم‌های نسبتاً کم‌هزینه‌اش مانند مهتاب برنده جایزه اسکار، داستان بلوغ گرتا گرویگ، لیدی برد، کلاس هشتم بو برنهام، جواهرات بریده نشده با بازی آدام سندلر و پریسیلا ساخته سوفیا کاپولا و غیره شناخته می‌شود.

به نظر می‌رسد فیلم ترسناک Heritary محصول 2018 A24 رکورد قبلی این شرکت برای بزرگترین افتتاحیه آخر هفته در آمریکای شمالی (13.5 میلیون دلار) باشد.

کریستن دانست در نقش یک عکاس خبری که در آمریکای تقسیم شده و در بحبوحه جنگ داخلی دوم است، ستاره جنگ داخلی است. نیک آفرمن در نقش رئیس جمهور با بازیگرانی که شامل واگنر مورا، کیلی اسپانی و جسی پلمونز نیز هستند، ایفای نقش می کند.

بررسی جنگ داخلی GameSpot به فیلم امتیاز 10/9 داد. منتقد فیل اوون گفت: “جنگ داخلی به عنوان یک موضوع تجربی بهترین کار را خواهد داشت، به عنوان یک پارک موضوعی مملو از جنایات که کمی متراکم تر از فیلم متوسط ​​پاکسازی شماست، در حالی که هنوز هم به همان نقطه های بالای آن فیلم ها می رسد.”

در مورد گارلند، او برای کارگردانی فیلم های Ex Machina، Annihilation و Men، علاوه بر سریال تلویزیونی Devs، شناخته شده است. اکنون که جنگ داخلی به پایان رسیده است، او قصد دارد کارگردانی فیلم را متوقف کند و فیلم بنویسد تا دیگران بتوانند آنها را کارگردانی کنند.

بخوانید  Pokemon Scarlet and Violet Co-Op and Union Circle توضیح داده شد

تحریریه مجله بازی یک گیمر