بازی چند نفره Last Of Us لغو شد، Naughty Dog روی بازی‌های تک نفره تمرکز خواهد کرد



پروژه چند نفره The Last of Us که به گفته Naughty Dog داخلی آن را The Last of Us Online نامیده است، لغو شده است. استودیو این خبر را در یک پست وبلاگبا استناد به جاه‌طلبی‌های بازی به‌قدری بزرگ که نیاز به توجه کامل استودیو دارد، بنابراین هر بخشی از تیم را از بازی‌های تک‌نفره مبتنی بر روایت دور می‌کند، مانند بازی‌هایی که Naughty Dog تاکنون MO بوده‌اند.

در بخشی از بیانیه آمده است: «با رسیدن به تولید کامل، دامنه عظیم جاه طلبی ما مشخص شد. “برای انتشار و پشتیبانی از The Last of Us Online، ما باید تمام منابع استودیو خود را برای سال‌ها به پشتیبانی از محتوای پس از عرضه اختصاص دهیم، که تأثیر جدی بر توسعه بازی‌های تک‌نفره آینده خواهد داشت. بنابراین ما Two را داشتیم. مسیرهای پیش رو: تبدیل به یک استودیوی بازی سازی فقط اکشن زنده شوید یا به تمرکز بر روی بازی های روایی تک نفره که میراث Naughty Dog را تعریف کردند، ادامه دهید.

سرنوشت The Last of Us Online مدتی است که نامشخص به نظر می رسد. اوایل سال جاری، بلومبرگ گزارش داد که توسعه این پروژه کند شده است و بسیاری از توسعه دهندگان آن به سراغ پروژه های دیگر در استودیو رفته اند. Naughty Dog در بیانیه‌ای آنلاین به این گزارش پاسخ داد و گفت که به کارهایی که تاکنون انجام داده‌اند «مفتخر» هستند و همچنین ساخت یک بازی تک‌نفره جدید را تأیید کردند.

در ماه اکتبر، ما متوجه شدیم که ناتی داگ بر اساس گزارشی از Kotaku، حدود دوجین پیمانکار را اخراج کرده است. همان گزارش بیان می‌کرد که پروژه چند نفره The Last of Us “در این مرحله اساساً روی یخ بود.” این بازی زمانی به عنوان یکی از چندین بازی چندنفره آینده سونی تصور می شد، زیرا ناشر معمولی داستان محور به نظر می رسد در فضای شلوغ خدمات زنده رقابت کند. اما همین چند هفته پیش، متوجه شدیم که سونی در حال حاضر تولید مورد انتظار خود را در این زمینه به میزان قابل توجهی کاهش داده است، به طوری که این شرکت تعداد بازی های زنده در حال توسعه را که قرار بود در مارس 2026 یا زودتر از آن عرضه شود، به نصف کاهش داده است.

بخوانید  تاریخ اکران فیلم Thunderbolts مارول تایید شد

دقیقاً مشخص نیست چه بازی‌های دیگری از این پنجره بیرون رانده شده یا کاملاً لغو شده‌اند، و به احتمال زیاد برخی از آنها از ابتدا اعلام نشده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر