تاریخ اکران فیلم Thunderbolts مارول تایید شد

جولیا لوئیس دریفوس بازیگر نقش والنتینا در مصاحبه ای جدید اعلام کرد که فیلمبرداری فیلم Thunderbolts چه زمانی آغاز می شود.

هریسون فورد همچنین قرار است در فیلم Captain America: New World Order ظاهر شود. ژاک شرایر وی با تجربه کارگردانی فیلم Robot & Frank و فیلم Paper Towns کارگردانی فیلم Thunderbolts را بر عهده دارد. وی همچنین مسئولیت نگارش فیلمنامه فیلم صاعقه را بر عهده دارد. اریک پیرسون با داستان فیلمنامه نویسی از Black Widow، Thor: Ragnarok و Godzilla vs. کنگ خواهد بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره تاریخچه و رویدادهای Thunderbolts در دسترس نیست.

مارول استودیو Thunderbolts را می‌سازد که قرار است فاز پنجم دنیای سینمایی مارول را به پایان برساند. اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیونزمان فیلمبرداری فیلم Thunderbolts مشخص شد. جولیا لوئیس-دریفوس، بازیگر نقش والنتینا، در مصاحبه ای با Variety تایید کرد که فیلمبرداری و تولید فیلم Thunderbolts قرار است در ژوئن 2023 آغاز شود. او جزئیات بیشتری را در آن مصاحبه به اشتراک نگذاشت، اما ما مطمئن هستیم که قبلا انتظار داشتیم فیلم در تابستان 2023 وارد دوربین شد.

Thunderbolts برای 26 جولای 2024 برنامه ریزی شده است.

فلورانس پوگ در نقش یلنا بلوا، سباستین استن مانند باکی بارنز با نام مستعار سرباز زمستانی، راسل سفید به عنوان جان واکر با نام مستعار مامور ایالات متحده، دیوید هاربر در نقش الکسی شوستاکف با نام مستعار Red Guardian، هانا جان کامن به عنوان یک روح، اولگا کوریلنکو در نقش مدیر پروژه و جولیا لوئیس دریفوس به عنوان والنتینا، اعضای گروه Thunderbolts را تشکیل می دهند. علاوه بر این، هریسون فورد در این فیلم نقش ژنرال تاندربولت راس را بازی خواهد کرد، او در واقع جایگزین ویلیام هرت فقید شده است.

بخوانید  نوروز 1402 مبارک - زومجی