بازیکنان Mortal Kombat 1 با تغییر تاریخ کنسول خود از پرداخت دیوارها جلوگیری می کنند



انتقال تاریخ روی کنسول خود به عقب یا جلو در زمان، مدت‌هاست که راهی برای بهره‌برداری از بازی‌های دارای محتوای مبتنی بر زمان بوده است، اگرچه با تبدیل شدن بیشتر بازی‌ها به صورت آنلاین، این روش کمتر محبوب شده است. طرفداران متوجه شده اند که این ترفند قدیمی هنوز هم برای Mortal Kombat 1 کار می کند، زیرا بازی تصمیمات نامطلوبی در مورد کسب درآمد گرفته است.

مانند گزارش شده توسط IGNMortal Kombat 1 پس از افزودن پوسته‌ها به فروشگاه درون‌بازی پریمیوم خود که قبلاً از طریق حالت Invasions فصل 1 به دست می‌آمد، با واکنش شدید طرفداران مواجه شد. این پس از آن بود که توسعه‌دهنده NetherRealm اعلام کرد که بازیکنان در صورت از دست دادن پوسته‌ها می‌توانند منتظر شروع مجدد فصل باشند.

در حال پخش: تریلر فصل دوم بازی Mortal Kombat 1 Invasions

بازیکنان به زودی متوجه شدند که این پوسته ها را می توان با انجام بازی به روش قدیمی و با تغییر تاریخ روی کنسول خود، از طریق بازی به دست آورد. کاربر توییتر من فریاد میزنم این شاهکار را به‌عنوان یک PSA به اشتراک گذاشت و به بازیکنان گفت که می‌توانند پوسته‌ها را به جای خرید با تغییر تاریخ کنسول PS5 خود در هر زمانی قبل از 6 نوامبر به دست آورند. پس از به دست آوردن، پوسته ها پس از تصحیح تاریخ و زمان کنسول توسط بازیکن باقی می ماند. کاربر Reddit AdmirableEstimate258 تایید کرده است که تغییر تاریخ روی نسخه نینتندو سوییچ بازی نیز کار می کند.

استودیو NetherRealm احتمالاً در اسرع وقت این اکسپلویت را اصلاح خواهد کرد – و برخی با احتیاط به آن نزدیک می‌شوند و هشدار می‌دهند که استفاده از چنین اکسپلویتی برای جلوگیری از پرداخت دیوارها می‌تواند منجر به محرومیت بازیکنان از سرورهای آنلاین Mortal Kombat 1 یا حتی سرویس آنلاین یک سرور شود. کنسول.

طرفداران Mortal Kombat از درآمدزایی تهاجمی MK1 راضی نبوده اند، به خصوص وقتی که به عنوان یک بازی با قیمت 70 دلاری به فروش می رسد، و تصمیم برای افزودن پوسته های فصلی Invasions به فروشگاه ارز ممتاز به نظر نمی رسد به افکار عمومی کمک کند. با این حال، به عنوان ناشر برادران وارنر، بعید است که MK1 استراتژی کسب درآمد خود را به طور اساسی تغییر دهد. بازی هایی که کاملاً بر روی بازی های زنده تمرکز دارند.

بخوانید  کارگردان Dragon's Dogma 2 از انتظار طولانی طرفداران عذرخواهی کرد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر