کارگردان Dragon's Dogma 2 از انتظار طولانی طرفداران عذرخواهی کرد


هیداکی ایتسونو، کارگردان Dragon's Dogma 2 اخیراً از طرفداران این بازی به دلیل منتظر ماندن آنها عذرخواهی کرده و از حمایت آنها تشکر کرده است.

Dragon's Dogma به کارگردانی Hideaki Itsuno کارگردان بازی های Devil May Cry در سال 2011 معرفی شد و سپس در سال 2012 بر روی کنسول های پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد.بازی Dragon's Dogma این یک تجربه نقش آفرینی اکشن جذاب را به طرفداران ارائه داد و عناصری از دیگر بازی های Capcom مانند آن ها Monster Hunter و Devil May Cry هستند.

با گذشت زمان و انتشار این اثر برای پلتفرم های کامپیوتری، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، Dragon's Dogma در دسترس بازیکنان بیشتری قرار گرفت و طرفداران خود را پیدا کرد. بسیاری از طرفداران دنباله ای برای این بازی می خواستند تا اینکه در سال 2022 کپکام به طور رسمی بازی را منتشر کرد. Dragon's Dogma 2 فاش شد. با این حال، در حالی که کمتر از سه ماه تا انتشار Dragon's Dogma 2 فاصله داریم، کارگردان آن Hideaki Itsuno مصاحبه ای انجام داد و در شماره 35 مجله Play درباره آن صحبت کرد.

دنباله قرار است پیشرفت بزرگی نسبت به نسخه اول داشته باشد، و حتی برخی از ایده‌هایی که به Dragon's Dogma راه پیدا نکردند، مورد استفاده قرار گرفتند. انتظار می رود Dragon's Dogma 2 حدود 12 سال پس از انتشار نسخه اول منتشر شود، بنابراین Hideaki Itsuno از فرصت استفاده کرد و در مصاحبه ای از طرفداران به دلیل انتظار طولانی عذرخواهی کرد. وی در این خصوص اعلام کرد:

من واقعاً قصد داشتم بعد از انتشار بازی اصلی، دنباله‌ای بسازم، بنابراین متاسفم که همه را برای مدت طولانی منتظر ماندم. بسیار سپاسگزارم که طرفداران از کیفیت بازی و حمایت آنها از بازی استقبال کردند. “پشتیبانی طرفداران از بازی، چه در داخل و چه در خارج از Capcom، مطمئناً چیزی است که به تحقق این پروژه کمک کرد.”

بخوانید  ده ها بازی رومیزی محبوب این هفته در آمازون به فروش می رسد

شخصیت های Dragon's Dogma 2

چیزی که Dragon's Dogma را بین طرفداران کپکام و علاقه مندان به فانتزی محبوب می کند، برداشت منحصر به فرد آن از مفهوم آشنای شمشیر و جادو است. در ظاهر، این بازی شبیه یک بازی نقش آفرینی فانتزی نسبتاً استاندارد به نظر می رسد، اما Dragon's Dogma مفاهیم عجیب و غریب زیادی دارد که آن را به یک تجربه جالب و اکشن تبدیل می کند.

علاوه بر این، مکانیک های رزمی عمیق بازی و سیستم نسبتا قدرتمند خلق شخصیت از دیگر عوامل جذاب Dragon's Dogma هستند. به طور کلی، سازندگان این اثر موفق شدند یک برداشت هیجان‌انگیز و واقعاً هوشمندانه از سبک اکشن نقش‌آفرینی جهان باز خلق کنند و به نظر می‌رسد که دنباله آن می‌تواند تجربه بهتری نسبت به بازی اول در تمرکز عمیق‌تر بر داستان‌گویی ارائه دهد. گسترش بازی و بهبود عناصر مختلف از نسخه اول برای ارائه به طرفداران.

Hideaki Itsuno می گوید که دنیای Dragon's Dogma 2 تقریبا دو برابر نسخه اول بزرگتر است و آنها زمان و انرژی زیادی را صرف طراحی آن کرده اند. کارگردان Dragon's Dogma 2 می گوید:

ما جلسات چند روزه‌ای داشتیم که در آن تیم ایده‌هایی را برای چیزهایی که می‌توانست در بازی اتفاق بیفتد ارائه می‌کرد، و همیشه خنده‌دارترین ایده‌هایی که مردم مطرح می‌کردند، آن‌هایی بود که ما را تا دیروقت بیدار نگه می‌داشتند.» ما در واقع این ایده‌ها را اجرا کردیم. دیگر نمی‌دانیم که آیا واقعاً می‌توانیم چیزی به این احمقانه را در بازی قرار دهیم و سپس تا آنجا که ممکن بود از آن ایده‌ها در بازی استفاده کردیم.”

بخوانید  به روز رسانی 1.0.3.0 آخرین قسمت ما برای رایانه شخصی باگ های صوتی، رابط کاربری و تصویری را برطرف می کند.

بازی Dragon's Dogma 2 در 22 مارس 2024 (3 آوریل 1403) برای پلتفرم های پلی استیشن 5، رایانه شخصی و ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر