ده ها بازی رومیزی محبوب این هفته در آمازون به فروش می رسد

آمازون در حال حاضر فروش زیادی در بازی‌های رومیزی، بازی‌های کارتی و بازی‌های نقش‌آفرینی رومیزی دارد. پیشنهادات شامل آثار کلاسیک معروفی مانند Trivial Pursuit و Munchkin است. بازی های استراتژیک مبتنی بر مینیاتورهای گسترده مانند Star Wars: Legion و Marvel: Crisis Protocol. سیاه چال مانند HeroQuest و Dark Souls: The Board Game. و حتی کتاب های منبع و ماژول های ماجراجویی برای RPG های قلمی و کاغذی.

مجموعه‌ای از معاملات بازی‌های تخته‌ای مورد علاقه ما را در زیر بررسی کنید، و مطمئن شوید که اکنون همه معاملات بازی‌های تخته‌ای را در آمازون مرور کنید. توجه داشته باشید که برخی از این تخفیف ها دارای تعداد محدودی هستند و ممکن است به زودی فروخته شوند، بنابراین تا می توانید از آن استفاده کنید.


معاملات HeroQuest

HeroQuest Core Set 2nd Edition
HeroQuest Core Set 2nd Edition

HeroQuest Second Edition و چندین نسخه از آن در حال حاضر تا 60٪ تخفیف در آمازون دارند. این بازی تجربه خزیدن در سیاهچال RPG رومیزی را می گیرد و آن را به قالب بازی تخته ای با تنظیم و بازی آسان تبدیل می کند و قابلیت پخش مجدد را به شما ارائه می دهد، به خصوص اگر برنامه های افزودنی را با تخفیف انتخاب کنید.


Dark Souls: بازی رومیزی پیشنهاد می کند

Dark Souls: The Board Game - Tomb of the Giants Core Set
Dark Souls: The Board Game – Tomb of the Giants Core Set

بازی رسمی Dark Souls: The Board Game نیز در حال حاضر با قیمتی بسیار ارزان در دسترس است. مانند HeroQuest، Dark Souls: The Board Game در نیمه راه بین بازی های رومیزی و RPG رومیزی قرار دارد و ماجراهای چالش برانگیز با مینیاتورها، کارت های بازی، و تخته های بازی را ارائه می دهد. هر کدام 65 دلار (معمولاً هر کدام 110 دلار)، اما چندین مجموعه توسعه نیز در فروش هستند.

بخوانید  Homeworld 3 پس از راه اندازی محتوای زیادی را دریافت می کند، هم رایگان و هم پولی

معاملات بیشتر در مورد بازی های رومیزی بازی های ویدیویی

Kingdom Hearts: Perilous Pursuit، Assassin's Creed: Brotherhood of Venice و Resident Evil: The Board GameKingdom Hearts: Perilous Pursuit، Assassin's Creed: Brotherhood of Venice و Resident Evil: The Board Game
Kingdom Hearts: Perilous Pursuit، Assassin's Creed: Brotherhood of Venice و Resident Evil: The Board Game

چندین بازی دیگر با موضوع بازی های ویدیویی نیز بخشی از فروش آمازون هستند، از جمله بازی های مبتنی بر Resident Evil، Assassin's Creed و Kingdom Hearts.


پیشنهادات لژیون جنگ ستارگان

Star Wars Legion - Clone Wars Core Set و Star Wars Legion - Shadow Collective Starter SetStar Wars Legion - Clone Wars Core Set و Star Wars Legion - Shadow Collective Starter Set
Star Wars Legion – Clone Wars Core Set و Star Wars Legion – Shadow Collective Starter Set

Star Wars: Legion یک بازی استراتژیک مینیاتوری است که در کهکشانی بسیار دور اتفاق می افتد و فروش بازی های تخته ای آمازون فرصت مناسبی برای امتحان کردن آن است. مجموعه پایه Clone Wars تنها با قیمت 78 دلار (91 دلار) در دسترس است و شما می توانید چندین مجموعه تخفیف دار برای گسترش ارتش خود بگیرید.


معاملات بازی های رومیزی مارول و دی سی

Marvel: Crisis Protocol Core Set و Batman v.  سوپرمن نسخه Rock 'Em Sock' Em RobotsMarvel: Crisis Protocol Core Set و Batman v.  سوپرمن نسخه Rock 'Em Sock' Em Robots
Marvel: Crisis Protocol Core Set و Batman v. سوپرمن نسخه Rock 'Em Sock' Em Robots

طرفداران کتاب های مصور که به دنبال اضافه کردن عناوین با مضمون جوراب شلواری و شنل هستند به شب های بازی خود نیز انتخاب های زیادی دارند. Marvel: Crisis Protocol برای طرفدارانی وجود دارد که می خواهند یک بازی استراتژیک عمیق مبتنی بر مینی های کلکسیونی داشته باشند. طرفداران بازی‌های کارتی می‌توانند بازی Munchkin: Marvel Edition و Marvel: Messiah Complex را انتخاب کنند. اگرچه اکثر بازی‌ها با مضمون مارول هستند، اما فروش آمازون فرصتی عالی برای انتخاب نسخه بتمن علیه سوپرمن از Rock'Em Sock'Em Robots است.


سایر پیشنهادات بازی روی تخته

مریخ غیرقابل درک و ترسناک: نسخه کلکسیونی اکسپدیشن آرسمریخ غیرقابل درک و ترسناک: نسخه کلکسیونی اکسپدیشن آرس
مریخ غیرقابل درک و ترسناک: نسخه کلکسیونی اکسپدیشن آرس

تاکنون عناوین دارای مجوز را بر اساس فرنچایزهای موجود پوشش داده‌ایم، اما بسیاری از بازی‌های رومیزی اصلی نیز در آمازون به فروش می‌رسند. برخی از معاملات قابل توجه عبارتند از Terraforming Mars: Ares Expedition Collectors Edition با قیمت 35 دلار (50 دلار)، Betrayal at The House on the Hill با قیمت 27 دلار (معمولاً 56 دلار)، و اسپین آف Arkham Horror Unfathomable با قیمت 55 دلار (به جای 80 دلار). برخی دیگر از معاملات مورد علاقه ما را در زیر بررسی کنید.

بخوانید  Nintendo Patents Switch Dock With Rotating Plug Cluster

معاملات RPG روی میز

کتاب قوانین Dungeon Crawl Classics، Star Wars: Force & Destiny: Chronicles of the Gatekeeper، ماژول ماجراجویی و Dark Souls: The Roleplaying Game.کتاب قوانین Dungeon Crawl Classics، Star Wars: Force & Destiny: Chronicles of the Gatekeeper، ماژول ماجراجویی و Dark Souls: The Roleplaying Game.
کتاب قوانین Dungeon Crawl Classics، Star Wars: Force & Destiny: Chronicles of the Gatekeeper، ماژول ماجراجویی و Dark Souls: The Roleplaying Game.

تعداد انگشت شماری از بازی های نقش آفرینی رومیزی و لوازم جانبی نیز بخشی از فروش بازی های رومیزی آمازون هستند. برای کسانی که به دنبال آزمایش یک سیستم TTRPG جدید هستند، توصیه می‌کنیم کتاب قوانین Dungeon Crawl Classics را با قیمت 34 دلار (40 دلار) و همچنین چند ماژول DCC مانند مجموعه جعبه‌ای The Music of The Spheres is Chaos را انتخاب کنند، که برای فروش به فروش می‌رسد. 48 دلار (40 دلار بود). معمولاً 65 دلار). ماژول های ماجراجویی Dungeon Crawl Classics با Dungeons and Dragon 5th Edition و دیگر سیستم های مشتق شده از 5E نیز سازگار هستند. همین امر در مورد Dark Souls: The Roleplaying Game و کتاب های منبع آن مانند Dark Souls: The Roleplaying Game – Tome of Strange Beings، مجموعه ای از هیولاها صدق می کند که هر دو در آمازون تخفیف دارند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر