فیلمبرداری فصل سوم سریال ریچر به پایان می رسد

آلن ریچسون بازیگر Reacher تایید کرد که فیلمبرداری فصل سوم سریال محبوب Amazon Prime Video تقریباً کامل شده است.

به نظر می رسد که فصل سوم سریال ریچر می تواند خیلی زودتر از حد انتظار به طرفداران ارائه شود. اگرچه فصل دوم سریال پرمخاطب Amazon Prime Video در ژانویه به پایان رسید، اما اکنون است آلن ریچسونبازیگر نقش ریچر تایید کرد که فیلمبرداری فصل 3 تقریباً به پایان رسیده است. این بازیگر آمریکایی در برنامه The Tonight Show With Jimmy Fallon گفت: “ما تا پایان (فیلمبرداری) فصل سوم ریچر راه زیادی در پیش نداریم.

اگرچه از رمان بد شانس و دردسر برای تولید فصل دوم سریال ریچر استفاده شد، فصل سوم از رمان متقاعد کننده، هفتمین کتاب از مجموعه جک ریچر الهام گرفته شد. لی چایلد ساخته خواهد شد. آلن ریچسون درباره فصل سوم می گوید: «این یکی از بهترین کتاب های موجود است. ترکیبی مهیج و ماهرانه از اکشن بی وقفه و جاسوسی… بی صبرانه منتظر تماشاگران این فصل هستم.

در این داستان، ریچر به طور ناخواسته شاهد یک تلاش برای آدم ربایی است و با مداخله احساسی، ناخواسته درگیر یک عملیات پیچیده DEA می شود. هدف از این عملیات از بین بردن یک قاچاقچی بدنام مواد مخدر به نام زاخاری بک است که در یک عمارت مستحکم در کنار دریاچه فعالیت می کند. با این حال، ریچر اهداف خودش را دنبال می‌کند، یعنی انتقام‌جویی شخصی از افسر پلیس سابق فرانسیس خاویر کوین.

Amazon Prime Video هنوز تاریخ انتشار فصل 3 ریچر را اعلام نکرده است و نمی دانیم چه زمانی باید منتظر ادامه ماجراجویی های ریچر باشیم. دیوید الیسون، دانا گلدبرگ و مارسی راس از Skydance با لی چایلد، دان گرینگر، اسکات سالیوان و کریستوفر مک کواری آنها مسئول تولید اجرایی سری ریچر هستند.

بخوانید  تغییر نام شرکت Koch Media به PLAION

تحریریه مجله بازی یک گیمر