ایکس باکس همچنان قصد دارد بازی های Activision Blizzard را در روز اول در Game Pass نمایش دهد

از زمانی که مایکروسافت سال گذشته Activision Blizzard را به مبلغ 68.7 میلیارد دلار خریداری کرد، مردم این سوال را داشتند که آیا بازی‌هایی مانند Call of Duty به Game Pass می‌آیند یا خیر. مایکروسافت همچنان قصد دارد بازی‌های شخص اول ایکس باکس را در روز اول به Game Pass بیاورد، که می‌تواند به معنای بازی‌هایی مانند Call of Duty باشد.

فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس در مصاحبه‌ای با Game File گفت که ایکس‌باکس همچنان قصد دارد بازی‌های شخص اول را در روز اول Game Pass منتشر کند.

در حال پخش: بهترین بازی های انحصاری ایکس باکس در سال 2023

قصد ما این است که مجموعه کامل بازی‌های ZeniMax، Activision Blizzard و XGS (Xbox Game Studios) در روز اول در Game Pass در دسترس باشد.

در حالی که پاسخ اسپنسر پاسخ روشنی در مورد اینکه آیا Call of Duty در Game Pass نمایش داده می‌شود یا خیر، نمی‌دهد، اما آنچه را که او در مورد بازی‌هایی که در روز اول به این سرویس عرضه می‌شوند، تکرار می‌کند.

بعداً در مصاحبه، اسپنسر توضیح داد که هنوز کارهای زیادی در پشت صحنه برای بازی های Activision Blizzard باید انجام شود.

“ما در حال انجام کارهای پشتیبان هستیم تا آنها را به طور همزمان به رایانه شخصی و کنسول برسانیم.”

در حالی که مشخص نیست Call of Duty چه زمانی به Game Pass می آید، اما با توجه به رفتار اخیر این شرکت، می توان حدس زد که این فاصله چندان دور نیست. هفته گذشته، ایکس باکس اعلام کرد که Diablo 4 پنج ماه پس از تایید خرید، به Game Pass خواهد آمد. بنابراین ممکن است ورود Call of Duty به Game Pass چندان دور نباشد.

فیل اسپنسر می‌گوید برای اطلاعات بیشتر در مورد Xbox، مقاله ما را بررسی کنید که در آن توضیح می‌دهد چگونه استراتژی Xbox “به دیجیتالی شدن وابسته نیست”.

تحریریه مجله بازی یک گیمر