بازی RPG Dark Souls رومیزی بیش از 50 درصد در آمازون تخفیف دارد

طرفداران دارک سولز که از بازی‌های رومیزی نیز لذت می‌برند، باید از بازی فوق‌العاده آمازون در Dark Souls: The Roleplaying Game دیدن کنند. RPG رومیزی دارای قیمت خرده فروشی 50 دلار است، اما در حال حاضر می توانید آن را تنها با 24 دلار خریداری کنید. مانند اکثر معاملات آمازون، واقعاً هیچ راهی برای دانستن زمان تغییر قیمت وجود ندارد، بنابراین اگر می‌خواهید فرنچایز Dark Souls را در قالبی جدید تجربه کنید، تا زمانی که می‌توانید آن را بگیرید.

دارک سولز: بازی نقش آفرینی
دارک سولز: بازی نقش آفرینی

Dark Souls: The Roleplaying Game اقتباسی رسمی از سری اکشن-RPG وحشیانه و تاریک فانتزی FromSoftware در قالب قلم و کاغذ است. این بازی یک سیستم RPG رومیزی همه‌در یک است که بر اساس مجموعه قوانین DND 5e ساخته شده است و همه چیزهایی که برای بازی نیاز دارید، از جمله کلاس‌های کاراکتر از پیش ساخته، ساخت جهان و همه قوانین، در این کتابچه قوانین گنجانده شده است. و از آنجایی که بر اساس قوانین 5e است، Dark Souls: The Roleplaying Game با بسیاری از ماژول های دیگر 5e سازگار است.

برای سرگرمی بیشتر با دارک سولز، می‌توانید بازی تخته‌ای Dark Souls و توسعه‌های مختلف آن را با قیمت‌های بسیار تخفیف‌خورده بررسی کنید. در اینجا بهترین معاملات بازی رومیزی Dark Souls موجود در آمازون در حال حاضر وجود دارد. برای شروع بازی به یکی از مجموعه های اصلی لیست شده در زیر نیاز دارید.

همراه با این بازی Dark Souls، کتاب هنری Dark Souls: Design Works نیز در آمازون فقط 28.60 دلار تخفیف دارد (به جای 40 دلار) با تخفیف اضافی ارائه شده توسط جعبه کوپن در آگهی. این کتاب شامل هنر مفهومی و تصاویری از کل مجموعه Dark Souls است و می‌تواند منبع الهام‌بخشی برای ایجاد ماجراهای رومیزی Dark Souls شما باشد.

بخوانید  در آپدیت جدید، تنظیمات FoV و اصلاحات Atomic Heart برطرف شد

و اگر این برای شما کافی نیست، Dark Souls، هر پنج رمان گرافیکی بر اساس این مجموعه، با قیمت 22.49 دلار (35 دلار) به فروش می رسد. این یک قیمت قابل قبول برای نزدیک به 400 صفحه داستان Dark Souls است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر