فیل اسپنسر می‌گوید، استراتژی ایکس‌باکس «به دیجیتالی شدن افراد وابسته نیست».

رسانه های فیزیکی به آرامی مسیر دودو را طی می کنند. اما به نظر می رسد که ایکس باکس با وجود داشتن کنسول بدون دیسک هنوز تسلیم نشده است.

فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، در مصاحبه‌ای با Game File، نظرات خود را در مورد رسانه‌های فیزیکی به اشتراک گذاشت و توضیح داد که ایکس‌باکس از رسانه‌های فیزیکی پشتیبانی می‌کند، اما نیازی نیست که آن را به طور نامتناسب با تقاضای مشتری هدایت کنیم.

در حال پخش: بهترین بازی های انحصاری ایکس باکس در سال 2023

ما بازی‌ها را به صورت فیزیکی و دیجیتالی ارسال می‌کنیم و فقط کارهای مشتریان را پیگیری می‌کنیم. و من فکر می‌کنم وظیفه ما در اجرای ایکس‌باکس ارائه آنچه اکثر مشتریان می‌خواهند است. و در حال حاضر، اکثر مشتریان ما بازی‌ها را دیجیتالی می‌خرند.»

اسپنسر سپس توضیح داد که “کنسول های بازی خود به نوعی به آخرین وسیله الکترونیکی مصرفی تبدیل شده اند که دارای پخش کننده است.”

و این یک مشکل واقعی است، فقط از نظر تعداد تولیدکنندگانی که واقعاً درایوها را می سازند و هزینه های مربوط به آن. و وقتی به مهره ها و پیچ و مهره هایی فکر می کنید که قرار است در یک کنسول قرار دهیم – و مانند اینکه شما تامین کنندگان کمتری دارید و خریداران کمتر – هزینه سفر تأثیر دارد.

اسپنسر به طرفداران رسانه های فیزیکی اطمینان داد که “استراتژی آنها وابسته به دیجیتالی شدن نیست.” این امر به ویژه قابل توجه است زیرا اواخر سال گذشته مشخص شد که Xbox در حال کار بر روی Xbox Series X فقط دیجیتالی است.

برای اخبار بیشتر ایکس باکس، داستان ما را در مورد اینکه چگونه توسعه دهندگان Halo بازی های متعددی را منتشر کردند که هرگز ساخته نشدند، بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر