اولین تریلر DLC Elden Ring Shadow Of The Erdtree فردا می آید

From Software اولین تریلر گیم پلی بازی Elden Ring's Shadow of the Erdtree DLC را منتشر خواهد کرد. در 21 فوریه ساعت 7 صبح به وقت PT / 10 صبح به وقت شرقی نمایش داده می شود.

شرکت سافت ور نیز تایید کرد که این تریلر سه دقیقه خواهد بود. دسامبر گذشته، یک خرده‌فروش بازی در فیلیپین به‌طور ناخواسته تاریخ انتشار احتمالی این بازی را که فوریه 2024 بود، فاش کرد. با توجه به زمان‌بندی این تریلر گیم‌پلی، شاید بالاخره این درز درست بود. با این حال، باید منتظر باشیم تا From Software تاییدیه رسمی بدهد.

در کنار تاریخ انتشار فاش شده، خرده فروش همچنین اشاره کرد که Elden Ring در سال 2025 بسط دیگری خواهد داشت تا همزمان با کنترلرهای بالقوه Malenia و Ranni.

ناشر Bandai Namco اخیراً در آخرین گزارش های مالی خود نشان داده است که در حال آماده شدن برای انتشار Shadow of the Erdtree و همزمان لغو پنج بازی دیگر است. علاوه بر این، طبق گزارش‌ها، نسخه موبایل Elden Ring در Tencent در دست توسعه است.

در بررسی Elden Ring از GameSpot، گفتیم: “از آخرین محصول Software یک شاهکار طراحی جهان باز است که کاوش و اکشن بازیکن را در قلب تجربه قرار می دهد. »

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نمایش گربه دوست داشتنی در تصویر جدید انیمیشن گارفیلد