در آپدیت جدید، تنظیمات FoV و اصلاحات Atomic Heart برطرف شد

استودیو Manfish تأیید کرده است که به‌روزرسانی‌های آتی Atomic Heart پشتیبانی از Steam Deck، قابلیت شخصی‌سازی کلیدهای کنترلر و تنظیمات زیرنویس درون بازی و تغییر اندازه رابط کاربری را به همراه خواهند داشت. می‌توانید آخرین یادداشت‌های پچ بازی را در فید اخبار بخوانید. Atomic Heart در پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس و رایانه های شخصی را می توان تجربه کرد.

اشتباه نیست اگر بگوییم که Atomic Heart نتوانسته انتظارات طرفداران را از نظر نقد برآورده کند. با وجود تمجید از بصری و مبارزات بازی، جنبه های دیگری مانند داستان، سبک نگارش و مسائل فنی مورد انتقاد قرار گرفت. حال در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که استودیو Mundfish بسته بروزرسانی جدیدی را برای Atomic Heart منتشر کرده است تا برخی از کاستی های بازی برطرف شود.

همانطور که قبلا توسط Mundfish وعده داده شده بود، بسته به روز رسانی جدید سرانجام تنظیمات Field of View (FoV) را به Atomic Heart اضافه کرد. موردی که بارها توسط بازیکنان درخواست شده است. این به‌روزرسانی رفع‌هایی را برای وضوح فوق‌العاده ارائه می‌کند و همچنین تعداد زیادی از باگ‌های فنی درون بازی را برطرف می‌کند که از پیشرفت در ماموریت‌ها جلوگیری می‌کنند، باعث خرابی می‌شوند و از دریافت دستاوردها جلوگیری می‌کنند.

استودیو Mundfish برای رفع بسیاری از مشکلات و افزودن تنظیمات میدان دید به Atomic Heart به روز رسانی جدیدی منتشر کرده است.