فروش جهانی فیلم ناپلئون از مرز 200 میلیون دلار گذشت


فروش کلی ناپلئون به کارگردانی ریدلی اسکات و خواکین فینیکس از مرز 200 میلیون دلار عبور کرد.

برتر جهان فیلم ناپلئون ماه گذشته اکران شد و با اینکه نقدهای نسبتا متوسط ​​و مثبتی دریافت کرد، اما تاکنون عملکرد خوبی در گیشه داشته است. اکنون در آخرین نسخه اخبار سینما و تلویزیون، فروش جهانی فیلم ناپلئون موفقیت جدیدی را تجربه می کند. فروش جهانی فیلم ناپلئون رسما از مرز 200 میلیون دلار گذشت. فروش جهانی فیلم ناپلئون در آمریکای شمالی به 59.6 میلیون دلار و در باکس آفیس بین المللی به 141.1 میلیون دلار رسید که مجموعاً 200.7 میلیون دلار است.

سونی پیکچرز مسئولیت اکران جهانی این فیلم را بر عهده دارد. علاوه بر این، فیلم ناپلئون در زمان نامعلومی در اپل تی‌وی پلاس منتشر خواهد شد. فیلم ناپلئون با بودجه ای در حدود 200 میلیون دلار تولید شد و هنوز در باکس آفیس جهانی سودی نداشته است. با این حال فروش فیلم تا این لحظه راضی کننده به نظر می رسد و اپل نیز امید زیادی به استقبال از این فیلم در سرویس استریم و بازار داخلی خود دارد.

ماجراهای ناپلئون با نقش خواکین فینیکس در فیلم ناپلئون

ریدلی اسکات، کارگردان نامزد 4 جایزه اسکار، فیلم ناپلئون را کارگردانی کرد. فیلمنامه ناپلئون توسط دیوید اسکارپا نوشته شده است که پیش از این با اسکات در فیلم تمام پول های دنیا کار کرده بود و اکنون وظیفه نگارش فیلمنامه گلادیاتور 2 را بر عهده گرفته است که سومین همکاری او با این کارگردان مشهور است.

خواکین فینیکس در نقش ناپلئون بناپارت، ونسا کربی در نقش ملکه ژوزفین، طاهر رحیم در نقش پل باراس، بن مایلز، لودین سنیه، متیو نیدهام، یوسف کرکور، فیل کورنول، ایان مک نیس، پل ریس، جان هالینگ ورث، ادوارد فیلیپونت و گوئن اسپوکس. در میان بازیگران حاضر در فیلم ناپلئون و ایفای نقش. این فیلم به قدرت رسیدن ناپلئون بناپارت را از منظر رابطه اعتیاد آور و ناپایدار او با ملکه ژوزفین به تصویر می کشد.

بخوانید  مایکروسافت برنده شکایت علیه FTC شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر