فصل سوم انیمه Jujutsu Kaisen تایید شد


استودیو Mapa با انتشار یک تیزر کوتاه، فصل سوم انیمه Jujutsu Kaisen بر اساس قوس داستانی Culling Game را رسما تایید و اعلام کرد.

بالاخره منتشر شد فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن امشب به پایان رسید و آرک شیبویا با تمام اتفاقات تلخ و اکشن های جذابش به پایان رسید. اکنون در آخرین نسخه اخبار سینما و تلویزیون، داستان انیمه Jujutsu Kaisen ادامه خواهد داشت. پس از پایان فصل دوم این انیمه، استودیو مپا و توهو عصر امروز با انتشار تیزر کوتاهی اعلام کردند که فصل سوم انیمه جوجوتسو کایزن در حال ساخت است.

با اعلام Mapa و Toho، فصل سوم انیمه Jujutsu Kaisen بر اساس قوس داستانی Culling Game تولید می شود و در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله تعداد قسمت های فصل سوم این انیمه در دسترس نیست. . و هشدار می دهد که تیزر منتشر شده ممکن است حاوی اسپویل باشد، می توانید به تماشای این ویدیو ادامه دهید:

دانلود از آپارات

فصل اول انیمه Jujutsu Kaisen که در 24 قسمت تولید شد بین سال های 2020 تا 2021 پخش شد سپس شاهد پخش انیمه Jujutsu Kaisen 0 بودیم که پیش درآمد فصل اول این انیمه می باشد. سپس، قسمت اول فصل دوم انیمه جوجوتسو کایزن، تابستان امسال، بر اساس قوس داستانی Hidden Inventory/Untimely Death و دارای 5 قسمت بود که اتفاقات آن در واقع قبل از انیمه Jujutsu Kaisen 0 روایت شده بود.

داستان Shibuya Incident فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen دارای 18 قسمت بود که سرانجام قسمت پایانی آن امشب پخش شد. شوتا گوشوزونو کارگردان این فیلم است هیروشی سکو آنها مسئول نوشتن خط داستانی انیمیشن Jujutsu Kaisen هستند که انتظار می رود برای فصل سوم این انیمیشن بازگردد. جوجوتسو کایسن، اقتباسی متحرک از مانگایی به همین نام. جژ آکوتمی مانگاکا به تازگی تایید کرده است که مانگای Jujutsu Kaisen در سال 2024 به پایان خواهد رسید.

بخوانید  توسعه بخش PvE Overwatch 2 را لغو کرد
تحریریه مجله بازی یک گیمر