توسعه بخش PvE Overwatch 2 را لغو کرد

مانیتور 2

در پایان نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

در همین حال، Overwatch 2 رویدادهای با زمان محدود و نقشه‌های جدید را در طول فصل‌های 5، 6 و 7 و همچنین قهرمان‌های بیشتری اضافه می‌کند (Support hero در فصل 6 و Tank در فصل 7). علاوه بر این، بازسازی Roadhog و Sombra در فصل هفتم و رونمایی از کات سین ها و موارد دیگر بخشی از برنامه های توسعه دهندگان برای فصل های آینده است. علاوه بر این، حالت کارگاهی فصل پنجم و یک محدوده تیراندازی و سیستم پیشرفت بازیکن در فصل ششم نیز بخشی از تغییرات کوچکتر و ساختاری بازی خواهد بود که علاوه بر این عناصر، کد لور را در قسمت هفتم گنجانده است. فصل و چند مورد ریز و درشت دیگر.

Overwatch 2 در حال حاضر برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و سری اس، ایکس باکس وان، PS4، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی در دسترس است. همچنین می‌توانید بررسی بازی Overwatch 2 و راهنمای جایزه و دستاوردهای Overwatch 2 را در یک گیمر بخوانید.

حال به نظر می رسد بلیزارد اینترتینمنت شکل و شمایل برنامه های خود را تغییر داده و محتوای Overwatch 2 PvE را به گونه ای دیگر به کاربران ارائه خواهد کرد. سازندگان این بازی در استریم اخیر خود، جایی که روند پیشرفت روند ساخت بازی را توضیح دادند، اعلام کردند که حالت قهرمان اساساً لغو شده است و بازبینی کلی سیستم پیشرفت درون بازی و سایر ویژگی های بازی نیز انجام شده است. . همزمان با این تصمیم

بنابراین باید گفت که با وجود کنار گذاشته شدن ساختار باز Hero Mode، ماموریت های داستانی جدیدی که مشابه رویدادهای PvE و آشنا برای طرفداران بازی های Overwatch طراحی شده اند، در فصل ششم به بازی اضافه خواهند شد. پس از آن بود که به تازگی فصل چهارم این بازی در دسترس قرار گرفت.

بخوانید  پاسخ امروز وردل (شماره 570) - 10 ژانویه 2022

زمانی که Overwatch 2 در سال 2019 معرفی شد، بلیزارد از ماموریت های PvE داستان محور بازی به عنوان یکی از جذابیت های اصلی خود یاد کرد. با این حال، پس از انتشار بازی در سال گذشته، بازی شوتر تنها حاوی عناصر PvP خود بود و استودیو به کار بر روی حالت‌های PvE، معروف به حالت قهرمان، ادامه داد تا در آینده به بازی اضافه شود.

توسعه حالت قهرمان بازی Overwatch 2 به عنوان قسمت PvE بازی لغو شد تا در فصل های آینده ماموریت های داستانی، نقشه ها، رویدادها و قهرمانان بیشتری جایگزین شود.