تریلر Mission: Impossible Dead Reckoning Part 1 Got Worlds "بیا بعد" اتان

Mission: Impossible Dead Reckoning قسمت 1 به نظر می رسد که همه چیز دارد: اسب، زیردریایی، قطار، شمشیر، قایق و تعقیب و گریز با ماشین. بدیهی است که ماسک‌ها نیز نقشی را ایفا می‌کنند (این یک سنت سریال است)، حتی اگر در تریلر جدید فیلم اکشن آینده قابل توجه نباشد.

اتان هانت تام کروز نیز باید یک بار دیگر در طول یک ماموریت خطرناک از دوستان خود محافظت کند. این صدا و چهره ای از اولین فیلم در فرانچایز Mission: Impossible است که لحن تریلر را تعیین می کند – یوجین کیتریج با بازی هنری چرنی. کیتریج می گوید: “زندگی ما مجموع انتخاب های ماست. و ما نمی توانیم از گذشته فرار کنیم.” “ایتان، ماموریت شما برای شما گران تمام خواهد شد.”

کیتریج همچنین کسی است که به اتان می گوید که “دنیا به دنبال تو می آید”. این تیزر همچنین شخصیت شرور Dead Reckoning Part 1 با بازی Esai Morales را به تصویر می‌کشد که به Ethan می‌گوید که «نمی‌داند من نماینده چه قدرتی هستم». این در نهایت منجر به این می‌شود که اتان به آنتاگونیست بگوید که برای کشتن او به هر جایی می‌رود، قبل از اینکه تریلر به اتان که سوار بر موتورسیکلت بر فراز صخره‌ای می‌نشیند، برود. ظاهراً کروز سال هاست که این شیرین کاری را برای ماموریت غیرممکن در ذهن داشته است.

ادامه مطلب در GameSpot

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  طبق گزارش‌ها، GTA 6 در مراحل پایانی توسعه است زیرا کارگران مخالف برنامه‌های بازگشت به دفتر هستند