ظاهراً از دست دادن پیشرفت درایو Lego 2K آسان است



Lego 2K Drive، بازی مسابقه‌ای بعدی Visual Concepts، در 19 می عرضه می‌شود، اما برخی از گیمرهای اولیه ساعت‌ها پیشرفت از دست رفته در PS5 را گزارش می‌کنند. دقیقاً مشخص نیست که چه چیزی باعث این مشکل شده است، اما با توجه به اینکه ما شاهد بودیم که سه کاربر قبل از انتشار گسترده در مورد این موضوع به صورت آنلاین بحث می کردند، می توان گفت که این چیزی است که باید مراقب آن باشید.

کریس اسکالیون، روزنامه‌نگار درون‌بازی VGC در توییتر گفت که به دلیل مشکل همگام‌سازی ظاهری، 10 ساعت پیشرفت را از دست داده است. بازبین آن ساعت‌ها را در جلسات متعدد سپری کرد و از حالت استراحت PS5 برای از سرگیری جلسه معلق هر بار استفاده کرد.

Lecture en cours: Lecteur LEGO 2K | Remorque de révélation impressionnante | À venir le 19 mai

پس از آن 10 ساعت، اسکالیون برای خرج کردن مقداری پول به فروشگاه داخل بازی رفت، دید که Lego 2K Drive “آفلاین” است و سعی کرد دوباره به سرورهای 2K متصل شود. این آخرین ذخیره ابری بازی را بازیابی کرد، که آن 10 ساعت پیشرفت را پاک کرد. Scullion گفت که بازی باید به شما بگوید که چه زمانی از سرور برای مدت طولانی قطع شده‌اید و ورود به سیستم باعث حذف پیشرفت آفلاین می‌شود، که دو اخطار معمولاً توسط بازی‌های آنلاین ارائه می‌شوند.

اگرچه Lego 2K Drive هنوز به طور رسمی منتشر نشده است، نسخه های پرمیوم آن یک دوره سه روزه دسترسی اولیه را به عنوان بخشی از بسته ارائه می دهند. دو کاربران Reddit قبلاً مشکلات مشابهی را به Scullion گزارش کرده‌اند که نشان می‌دهد این به طور بالقوه یک مشکل بزرگ در هنگام راه‌اندازی خواهد بود که احتمالاً نیاز به اصلاح دارد. در عین حال، توصیه می کنیم تا زمانی که بیشتر در مورد این مشکل دانیم، از حالت استراحت PS5 (یا هر پلتفرم مشابه) با بازی استفاده نکنید.

بخوانید  تاریخ کراس اوور Fortnite با Dead Space تایید شده است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر