اعلام زمان رویداد جدید PlayStation Showcase

اگر گزارش‌های PlayStation Showcase درست باشد، احتمالاً جزئیات بیشتری در مورد بازی‌های آینده کونامی به دست خواهیم آورد. در اوایل سال جاری، گزارشی ادعا کرد که نسخه بازسازی شده Metal Gear Solid 3 قرار است در سال 2024 منتشر شود.

سپس Jaz Corden، یکی دیگر از گزارشگران صنعت بازی از Windows Central Media، آن را تایید کرد و در توییتر توضیح داد که شنیده است که بازسازی Metal Gear Solid 3 انحصاری برای پلی استیشن 5 است. کوردن همچنین گفت که سونی قراردادهای انحصاری با Konami امضا کرده است. فرنچایزهای Metal Gear Solid، Silent Hill و Castlevania. تاکنون به صورت رسمی اعلام شده است که بازی Silent Hill 2 Remake به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. با این حال، اطلاعات رسمی در مورد انحصاری بودن دو مجموعه دیگر کونامی هنوز تایید نشده است.

زمان برگزاری رویداد جدید PlayStation Showcase فرا رسیده است

این نمایش کمی بیش از یک ساعت طول می کشد و بر روی بازی های توسعه یافته برای PS5 و PS VR2 توسط استودیوهای بازی سازی پیشرو در جهان تمرکز دارد. در این رویداد، آثار جدیدی از استودیوهای شخص اول پلی استیشن و همچنین تعدادی از استودیوهای شخص ثالث و بازی سازان مستقل در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

می توانید رویداد جدید PlayStation Showcase را به صورت زنده در YouTube و Twitch تماشا کنید. به علاوه، مثل همیشه، منتظر پوشش بلادرنگ مهم ترین اخبار و معرفی بازی های ارائه شده در این رویداد یک گیمر باشید.

رویداد PlayStation Showcase به طور کلی شبیه به State of Play است، با این تفاوت که مدت زمان طولانی تری دارد و روز به روز شاهد رونمایی ها و نمایش های مهم تری خواهیم بود. تاکنون هیچ خبر رسمی در مورد بازی خاصی که در این رویداد معرفی شده است، منتشر نشده است. اما در همین رابطه، نیک بیکر، بنیانگذار XboxEra و یکی از افشاکنندگان اخبار غیررسمی، مدعی شد که Mortal Kombat 12 قرار است در نمایشگاه بعدی پلی استیشن رونمایی شود. اگرچه بیکر توضیح بیشتری نداد، اما پیشنهاد کرد که نسخه بعدی Mortal Kombat حاوی نوعی محتوای انحصاری جزئی برای پلی استیشن باشد. علاوه بر این، بیکر در پادکست خود توضیح داد که نسخه بازسازی شده Metal Gear Solid 3 نیز ممکن است به ویترین فروشگاه پلی استیشن معرفی شود. بیکر ادامه داد که این بازسازی احتمالاً در انحصار کنسول پلی استیشن 5 است.

بخوانید  Mandalorian و Grogu از Star Wars تایید شدند

طبق اعلام رسمی سونی، رویداد جدید PlayStation Showcase چهارشنبه هفته آینده با معرفی بازی های جدید پلی استیشن 5 برگزار می شود.

بالاخره خبری که بسیاری از طرفداران پلی استیشن منتظر شنیدن آن بودند رسید و تاریخ و زمان رویداد جدید پلی استیشن ویترین توسط سونی اعلام شد. بنابراین، او باید چهارشنبه هفته آینده 24 اردیبهشت (3 خرداد 1401) ساعت 23:30 به وقت تهران منتظر پخش جدید جدیدترین آثار ساخته شده برای پلی استیشن باشیم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر