تاریخ کراس اوور Fortnite با Dead Space تایید شده است

بازی Dead Space Remake در تاریخ 27 ژانویه (7 فوریه) برای Xbox Series X برای Xbox Series S، PlayStation 5 و PC منتشر خواهد شد.

کراس اوور بین Dead Space و Fortnite اولین رویداد مهم کراس اوور و تبلیغات متقابل امسال خواهد بود. تاکنون شاهد حضور شخصیت های محبوب و کراس اوورهای بزرگ در فصل چهارم بازی Fortnite بوده ایم که از جمله مهم ترین آنها می توان به حضور شخصیت های Doom Slayer، Witcher، Hulk و Mer Beast در بازی Fortnite اشاره کرد. اطلاعات بیشتر در مورد کراس اوور Dead Space و Fortnite مشخص نشده است، اما احتمالاً این پوسته‌های تزئینی درون بازی هستند که بازیکنان می‌توانند خریداری کنند.

لازم به ذکر است که دیتا ماینرها کراس اوور Dead Space و Fortnite را تایید کرده و مدعی شده اند که به صورت پکیج عرضه خواهد شد که شامل یک لباس، دو کوله پشتی، یک کلنگ، یک حرکت دمو در بازی و 1500 نقره در بازی خواهد بود.

کاربر توییتر و FNBRintel افشاگر Fortnite قبلاً ادعا کرده بود که یک کراس اوور با Doctor Who تشکیل خواهد شد که توسط حساب دیگری به نام ShiinaBR تأیید شد. البته FNBRintel گفت که این همکاری چند ماه تا راه اندازی فاصله دارد. شایان ذکر است که فصل دوم فصل چهارم بازی فورتنایت 20 مارس (11 مارس) و گفته می شود شامل مواردی مانند راه رفتن روی دیوار و سایر مکانیک های حرکتی است.

منابعی که از کراس اوور سری Dead Space و بازی Fortnite خبر دادند، اکنون تاریخ انتشار آن را اعلام کرده اند.

بخوانید  Overwatch 2 چندین شخصیت را آزار می دهد و کنترل جمعیت بیشتری را برای فصل 5 بازمی گرداند.

پیش از این، اطلاعاتی توسط منابع داخلی منتشر شده بود که ادعا می کردند بین سری Dead Space و بازی Fortnite که تاریخ انتشار آن به قبل از انتشار نسخه بازسازی شده Dead Space در سال 2017 می رسد، یک کراس اوور وجود خواهد داشت. 7 بهمن (27 ژانویه) خواهد بود. اکنون این منابع تاریخ دقیق این کراس اوور را مشخص کرده و گفته اند که همکاری بین آثار الکترونیک آرتز و اپیک در تاریخ 3 بهمن (23 ژانویه) در دسترس خواهد بود.