پاسخ امروز وردل (شماره 570) – 10 ژانویه 2022

اگر هنوز Wordle 10 ژانویه را شروع نکرده‌اید، می‌توانید فهرست کلمات شروع توصیه‌شده ما را بررسی کنید تا قبل از شروع به شما برتری بدهیم. با این حال، اگر قبلاً حدس‌های عمیقی دارید و در این راهنما هستید، احتمالاً به دنبال یک راه نجات هستید تا خط شما به پایان نرسد. خوشبختانه، ما اینجا هستیم تا این راه نجات را ارائه دهیم و سرنخ هایی ارائه دهیم که حدس زدن پاسخ را برای بازیکنان آسان تر می کند. در زیر، بازیکنان دو سرنخ برای Wordle امروز را علاوه بر پاسخ کاملی که در پایین‌تر در راهنما یافت می‌شوند، خواهند دید.

پاسخ امروز وردل – 10 ژانویه 2022

ما با دو سرنخ شروع می کنیم که مستقیماً به پاسخ وردل مربوط می شود اما بلافاصله کلمه را بیان نمی کند.

  • نکته 1: این کلمه را می توان به عنوان چیزی / شخصی که با یک ماده کثیف پوشانده شده یا با آن مشخص می شود تعریف کرد.
  • نکته 2: این کلمه دارای دو مصوت است یکی در وسط و دیگری در آخر. یکی از مصوت ها گاهی مصوت نیست. تکرار حروف در این کلمه وجود ندارد. این کلمه با حرف “g” شروع می شود.
سه شنبه 10 ژانویه است و ما با نسخه دیگری از راهنمای Wordle خود برگشتیم. پاسخ امروز پاسخی نسبتاً دشوار است، اما هیچ چیز چندان بی اهمیتی نیست که گیمرها دقایقی به صفحه کلید خود خیره شوند. این کلمه نسبتا رایجی است که جایگذاری حروف دشواری دارد.

اگر نتوانستید از سرنخ های ما پاسخ را حدس بزنید، نترسید، زیرا ما پاسخ کامل را در اینجا داریم. پاسخ کامل وردل 10 ژانویه… “کثیف” است. هر کلمه ای که به “y” ختم شود تا حدودی دشوار خواهد بود، اما بقیه کلمه خیلی سخت نبود. امیدوارم هر بازیکنی بتواند کلمه صحیح را به دست آورد و به خط خود ادامه دهد. برای نسخه دیگری از راهنماهای Wordle ما فردا دوباره سر بزنید.

بخوانید  سیستم مورد نیاز بازی Layers of Fear

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.