کریس پاین در مورد احتمال فیلم سیاه چال ها و اژدها 2 صحبت می کند


کریس پاین اعلام کرد که پارامونت پیکچرز بالاخره به ساخت فیلم Dungeons and Dragons 2 چراغ سبز نشان داده است.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم کریس پیندر مصاحبه ای با GamesRadar، ستاره پیشتازان فضا احتمال ساخت دنباله ای برای فیلم Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves از پارامونت پیکچرز را فاش کرد. این فیلم فانتزی لایو اکشن بر اساس بازی رومیزی معروف به همین نام ساخته شده و در تاریخ 11 آوریل (31 مارس) منتشر شده است.

کریس پاین گفته است که “مطمئنا” می‌خواهد نقش خود را در نقش ادگین درویس در فیلم احتمالی Dungeons and Dragons 2 بازی کند. این بازیگر آمریکایی معتقد است که پارامونت پیکچرز در نهایت با وجود عملکرد ضعیف فیلم، برای ساخت دنباله آن چراغ سبز نشان خواهد داد. قسمت اول در باکس آفیس: شایعات [تولید قسمت دوم] من در مورد آن شنیده ام، اما هنوز چیزی در مورد آن نمی دانم. با این حال، من کاملا مطمئن هستم که این اتفاق افتاده است [تولید فیلم سیاه‌چال‌ها و اژدهایان ۲] احتمالاً این اتفاق خواهد افتاد.»

کریس پاین بازیگر فیلم Hell or High Water میشل رودریگزبازیگر سریع و خشمگین رجی جین پیجبازیگر سریال بریجرتون قاضی اسمیتبازیگر فیلم Pokémon Detective Pikachu (Pokémon Detective Pikachu) هیو گرانتبازیگر فیلم های درباره یک پسر (درباره یک پسر) و سوفی لیلیسبازیگر سینما در فیلم سیاه چال ها و اژدها ایفای نقش کرد.

جاناتان گلدشتاین و جان فرانسیس دالیکارگردانان Game Night نه تنها فیلم Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves را کارگردانی کردند، بلکه فیلمنامه آن را نیز نوشتند. شرکت Hasbro، eOne و Paramount Pictures مسئولیت تولید و تامین مالی این پروژه را بر عهده داشتند. برایان گلدنر و جرمی لچام طبق قراردادی که با شرکت ایوان داشتند به عنوان تهیه کننده فعالیت می کردند.

بخوانید  رده بندی فیلم های بتمن | از بدترین تا بهترین
تحریریه مجله بازی یک گیمر