تولید Thunderbolts مارول به دلیل اعتصاب نویسندگان متوقف شد

لی سونگ جین، خالق سریال بیف که اخیراً مورد تحسین منتقدان نتفلیکس قرار گرفته است، وظیفه بازنویسی فیلمنامه Thunderbolts را بر عهده دارد. نسخه اولیه فیلمنامه توسط اریک پیرسون با داستان فیلمنامه نویسی از Black Widow، Thor: Ragnarok و Godzilla vs. کنگ نوشته شده است. ژاک شرایر او پس از کارگردانی فیلم Robot & Frank، فیلم Paper Towns و قسمتی از سری Skeleton Crew، ساخت فیلم Thunderbolts را بر عهده دارد.

مقاله مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده در دنیای سینمایی مارول (2023). به ترتیب زمان پخش

Thunderbolts برای اکران در 26 جولای 2024 برنامه ریزی شده است. فیلم Thunderbolts قرار است پایان مرحله پنجم دنیای سینمایی مارول باشد.

اعتصاب سراسری نویسندگان در هالیوود همچنان ادامه دارد و چندین پروژه را تعطیل کرده است اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیوناین اعتصاب قربانی جدیدی گرفت. هالیوود ریپورتر گزارش داد که مارول استودیو مجبور شد پیش تولید فیلم Thunderbolts را به دلیل اعتصاب نویسندگان در سراسر کشور متوقف کند. این در حالی است که چند وقت پیش اتفاقی مشابه برای فیلم Blade افتاد. Deadline همچنین گزارش می دهد که مارول اخیراً مجبور شد تولید سریال مرد شگفت انگیز را متوقف کند.

اعتصاب نویسندگان اکنون قربانی دیگری گرفته است و باعث شده تا تولید سریال The Thunderbolts و دنیای سینمایی مارول متوقف شود.

فلورانس پوگ در نقش یلنا بلوا، سباستین استن مانند باکی بارنز با نام مستعار سرباز زمستانی، راسل سفید به عنوان جان واکر با نام مستعار مامور ایالات متحده، دیوید هاربر در نقش الکسی شوستاکف با نام مستعار Red Guardian، هانا جان کامن به عنوان یک روح، اولگا کوریلنکو در نقش مدیر پروژه، جولیا لوئیس دریفوس مثل ولنتاین، هریسون فورد به عنوان رئیس جمهور تاندربولت راس، استیون ین و حوا ادبیریاز جمله بازیگرانی هستند که در فیلم صاعقه حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

بخوانید  در اینجا دو کارت جدید از نسخه بعدی Magic: The Gathering Commander Masters وجود دارد