ایلان ماسک و رمان رویای مریخ; احتمال استعمار سیاره سرخ از همیشه نزدیکتر است

در نهایت، هدف ماسک این است که با فراهم کردن منابع برای یک تمدن فرازمینی در مریخ، اولین گام بشریت به سمت تبدیل شدن به یک گونه چند سیاره ای را بردارد. بنیانگذار اسپیس ایکس معتقد است که برای رسیدن به این هدف، تقریباً یک میلیون نفر با میلیون ها تن ذخیره مورد نیاز است تا مهاجران بتوانند استخراج، ساخت و رشد منابع لازم را در مریخ آغاز کنند و در نهایت به خودکفایی برسند. .

ایجاد تمدن مریخی مستلزم تعداد باورنکردنی پرتاب (10 بار در روز) و ارسال ناوگانی متشکل از صدها موشک به مریخ در طول پنجره گذر کوتاهی است که هر 26 ماه یکبار بین زمین و مریخ باز می شود. ماسک معتقد است که انسان ها می توانند سیاره ای بایر مانند مریخ را به جهانی قابل سکونت تبدیل کنند.

ایجاد تمدن مریخی مستلزم پرتاب 10 سفینه فضایی در روز است

اینکه تا چه حد می توانید به رؤیای مریخ ایلان ماسک اعتقاد داشته باشید به علاقه شما به آن و احساس شما در مورد دشواری ایجاد جوامع قابل سکونت در دنیای غیرقابل سکونت مانند مریخ بستگی دارد. چالش های مهندسی بسیار زیاد است. اما کارمندان با استعداد اسپیس ایکس همیشه آنچه را که ماسک وعده داده بود انجام دادند. چرا این بار متوقف می شوند؟

هشت سال پیش، زمانی که ماسک برای اولین بار برنامه های خود را برای مریخ ارائه کرد، آنها جاه طلب، دیوانه و بزرگ به نظر می رسیدند. این سه ویژگی را می توان حتی امروز در رویای مریخی ماسک به کار برد. اما با توجه به اینکه اسپیس‌ایکس اکنون چندین بار امکان‌پذیری موشک‌ها را ثابت کرده است و کارخانه‌ای شلوغ برای ساخت بزرگترین موشک جهان در تگزاس ساخته است، جنبه دیوانه‌کننده تماشای مریخ کمی کاهش یافته است.

بخوانید  اپل خواهان جبران هزینه های قانونی ضدانحصار اپیک گیمز است

ماسک در پایان سخنرانی به کارمندانش گفت: «ما می توانیم این کار را انجام دهیم. با همه آنچه گفته شد، امروزه دیگر نمی توان به طور کامل چشم انداز اسپیس ایکس برای مریخ را رد کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر