همه بازی‌های سوئیچ، PS5 و Xbox استفاده شده B2G1 رایگان در GameStop هستند

GameStop در حال حاضر یک خرید دو، یک فروش رایگان برای بازی های دست دوم ارائه می دهد و کاتالوگ آن شامل بیش از 9000 عنوان بر روی Nintendo Switch، PS5، Xbox Series X، PS4، Xbox One و غیره است. تقریباً همه بازی‌هایی که در سال‌های اخیر در قالب فیزیکی منتشر شده‌اند، واجد شرایط پس‌انداز هستند (به شرطی که در انبار باشند)، بنابراین اکنون زمان خوبی برای بررسی نسخه‌های اخیر و همچنین بازی‌هایی است که ممکن است از شما گذشته باشد. .

استفاده از این پیشنهاد ساده است. پس از افزودن سه بازی واجد شرایط به سبد خرید، کم‌هزینه‌ترین سه مورد به 0 دلار کاهش می‌یابد. و اگر بیش از 79 دلار برای سفارش خود هزینه کنید، ارسال رایگان نیز دریافت خواهید کرد. بسته به موقعیت مکانی شما، بازی‌های شما ممکن است ظرف سه روز به دستتان برسند. همچنین می توانید به صورت آنلاین سفارش دهید و بازی های خود را از فروشگاه محلی GameStop خود تحویل بگیرید.

خرید بازی‌های سوییچ مسلماً یکی از بهترین راه‌ها برای استفاده از این فروش است، زیرا عناوین شخص اول مانند Princess Peach: Showtime و Zelda: Tears of the Kingdom به ندرت تخفیف دریافت می‌کنند، اما بخشی از تبلیغات فعلی GameStop هستند. نسخه‌های قدیمی‌تر سوییچ و همچنین نسخه‌های جدید، از جمله Mario vs. Donkey Kong، Super Mario Bros، در دسترس هستند. Wonder، Super Smash Bros. Ultimate و Pikmin 4.

در PS5، بازی های RPG در مقیاس بزرگ زیادی برای کشف وجود دارد. اگر می‌خواهید دندان‌های خود را در سه بازی فرو کنید و صدها ساعت از وقت آزاد خود را مصرف کنید، Dragon's Dogma 2، Cyberpunk 2077: Ultimate Edition و Final Fantasy 7 Rebirth را پیشنهاد می‌کنیم که همگی نقدهای قابل توجهی دریافت کرده‌اند و چیزهای زیادی به شما می‌دهند. از بررسی های خوب از محتوا برای مرور همچنین می‌توانید Final Fantasy 16 یا God of War Ragnarok را ببینید اگر این موفقیت‌های بزرگ را از دست دادید.

بخوانید  حذف قریب الوقوع سه نسخه قدیمی از سری Battlefield از فروشگاه های آنلاین

این یک داستان مشابه برای Xbox Series X است، اگرچه شما همچنین چند نسخه انحصاری مانند Halo Infinite را خواهید یافت. فراتر از این فروش، اعضای GameStop Pro می توانند چند دلار در اشتراک Game Pass Ultimate خود صرفه جویی کنند، با اشتراک 3 ماهه که اندکی به 47.49 دلار کاهش یافته است.

ما برخی از بازی‌های استفاده شده‌ای که GameStop در انبار دارد را در زیر گردآوری کرده‌ایم. البته توصیه می‌کنیم که کاتالوگ را برای خودتان مرور کنید، زیرا هزاران امکان وجود دارد.

بازی های نینتندو سوییچ – رایگان B2G1


بازی های PS5 – B2G1 رایگان


بازی های ایکس باکس – B2G1 رایگان

تحریریه مجله بازی یک گیمر