حذف قریب الوقوع سه نسخه قدیمی از سری Battlefield از فروشگاه های آنلاین

اگرچه Battlefield 1943 یک بازی ویدیویی چند نفره محور بود و با این حرکت برای همیشه از دسترس خارج خواهد شد، اما حالت های آفلاین هر دو نسخه بد بخت این شرکت، از جمله کمپین داستانی آن، هنوز قابل تجربه است.

سه نسخه از سری Battlefield شامل Bad Company، Bad Company 2 و 1943 از فروشگاه های آنلاین حذف خواهند شد.

Battlefield: Bad Company تنها بر روی پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد و اولین بازی از این سری بود که دارای حالت Gold Rush بود. این حالت یکی از نقاط تجربه اصلی قسمت آنلاین Battlefield است که در حال حاضر با نام راش شناخته می شود. دو نسخه بد این شرکت بیشتر روی داستان سرایی تمرکز داشتند. با محوریت گروهی از سربازان به نام شرکت بد.

Battlefield: 1943 به عنوان یک اثر دیجیتالی روی پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 منتشر شد و این اولین باری بود که بازیکنان کنسول می‌توانستند روی نقشه Wake Island مبارزه کنند. نقشه ای که در ابتدا فقط برای کاربران PC Battlefield در دسترس بود. این بازی سومین بازی Battlefield است که بر روی کنسول ها عرضه می شود.

با اعلام الکترونیک آرتز سه بازی Battlefield: Bad Company، Battlefield: Bad Company 2 و Battlefield 1943 در روز. آنها در تاریخ 8 می (28 آوریل) از فروشگاه های دیجیتال حذف خواهند شد. ضمناً خدمات آنلاین این آثار در تاریخ 17 آذر (8 آذر) به پایان می رسد.

بخوانید  راد فرگوسن یک اعلامیه محرمانه را در جریان این هفته Diablo 4 منتشر کرد