راد فرگوسن یک اعلامیه محرمانه را در جریان این هفته Diablo 4 منتشر کرد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



بلیزارد در 20 آوریل پخش زنده 90 دقیقه ای را برای Diablo IV اعلام کرد که نوید یک شیرجه عمیق به بازی پایانی عنوان و آنچه که تیم از نسخه بتا در مورد کلاس ها و سیاهچال ها برداشت کرده است. راد فرگوسن، رهبر Diablo اشاره کرده است که یک راز بزرگ نیز در جریان پخش زنده فاش خواهد شد، که باعث می شود طرفداران حدس بزنند که تیم باید چه چیزی را اعلام کند.

صبر کنید صبر کنید… @PezRadar آیا این همان اعلان مخفی است یا هنوز در مورد آن صحبت نمی کنیم؟ من از دادن آن متنفرم.

BTW خیلی خوشحالم که در حال حاضر از Slack استفاده می کنم و چیزی مثل توییتر نیست که این را بپرسم. این بدترین خواهد بود.

—راد فرگوسن (@RodFergusson) 18 آوریل 2023

تنها راه مطمئن شدن از این موضوع، تماشای پخش زنده این پنجشنبه، 20 آوریل، ساعت 11:00 صبح به وقت PDT در کانال Diablo Twitch یا YouTube است. Diablo IV قرار است در تاریخ ۶ ژوئن برای رایانه های شخصی، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X|S منتشر شود.

طرفداران در پاسخ ها با حدس های رایج از جمله یک راز بزرگ حدس می زنند. کلاس پالادین اعلامیه، دسترسی سریع زودتر دریافت کنید یا یک مورد جدید بتای شگفت انگیزبه طور بالقوه شامل پایان بازی.

بخوانید  بهترین معاملات Nintendo Switch Cyber ​​Monday شامل تخفیف های عمیق در بازی های انحصاری است
راد فرگوسن سپس در یک توییت نقل قول بالا آورد و از خود پرسید که آیا این استریم همان جریانی است که “اعلان مخفی” دارد یا خیر. با اطمینان می توان گفت که طرفداران باید در طول پخش روز پنجشنبه انتظار اتفاق بزرگی را داشته باشند، اگرچه تیم دیابلو سرنخ های زیادی در مورد آنچه در آینده خواهد آمد ارائه نکرد.

پخش زنده 4/20 توسط مدیر انجمن بلیزارد، آدام فلچر، با YouTuber و پخش کننده Rhykker به عنوان میزبان مهمان اعلام شد. این استریم همچنین جو شلی، طراح Diablo و جوزف پیپیورا، کارگردان بازی را نیز به نمایش خواهند گذاشت.