خرید کالاف دیوتی وارزون Warzone فارس گیمر | 1gamer

برای رسیدن به مرحبه بعدی از بازی، لازم است تا این قوانین را تایید کنید. با کلیک بر روی گزینه موجود برای تایید این قوانین، گزینه CONTINIUE نیز برای شما فعال خواهد شد. کلیک کردن بر روی این گزینه، آخرین مرحله از نصب بازی کالاف دیوتی را برای شما باز خواهد کرد. اما در حالت غارت سبک رقابت شما با سایر بازیکنان کاملا متفاوت است و در آن با لوت کردن جعبه‌ها، دزدی از سایر بازیکنان، جمع‌آوری بیشتر پول و مهمات و مواردی از این دست باید به موفقیت برسید. در این بخش قراردادهای زیادی برای انجام وجود دارد، به عنوان مثال در قرارداد Scavenger ملزم می‌شوید به سراغ بازکردن جعبه‌هایی خاص بروید یا در Recon می‌بایست به مراقبت از مکانی خاص بپردازید و پایگاهتان را حفظ کنید.

ترفند‌های کشت‌و‌کشتار در کالاف دیوتی وارزون موبایل

در بین مجله خبری یک گیمر مختلف این بازی، سری کالاف دیوتی وارزون را می‌توان یکی از محبوب‌ترین آن‌ها دانست. بخشی از بازی که هیجان خاص خود را داشته و برای هرکس می‌تواند دنیایی جدید از دنیای بازی را به ارمغان آورد. با اینکه هنوز خبری از نحوه دانلود وارزون موبایل در دسترس نیست، احتمال ادغام شدن کالاف دیوتی موبایل با این بازی وجود دارد. یعنی پلیر های فعلی کالاف دیوتی موبایل فقط با دریافت یک پکیج آپدیت، بازی خود را به وارزون تبدیل نمایند.

  • اکتیویژن با بازی های کالاف دیوتی خود بر بازار تیراندازی اول شخص تسلط یافته است.
  • این یعنی حالا هر کسی که به یک گوشی هوشمند متوسط یا بهتر دسترسی داشته باشد می‌تواند به تجربه این بازی بپردازد و تعداد بازیکنان وارزون حتی از قبل هم بیشتر می‌شود.
  • امتیازاتی که به‌دست می‌آورید را می‌توانید برای پاداش ردیم کنید.
  • کشته شدن سریع در بازی های اینچنینی بسیار دردناک خواهد بود.اما نگران نباشید این بازی چندین مکانیزم حیات دوباره برای شما فراهم می آورد و بازیکنانی که کشته می شوند، اگر هنوز یک هم تیمی زنده داشته باشند به گولاگ فرستاده می شوید.
بخوانید  کالاف دیوتی موبایل یا وارزون ، کدام بهتر و جذاب تر است؟ اسجیت | 1gamer

درحال‌حاضر فقط در حالت مولتی‌پلیر می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت. هر بازیکن می‌تواند حداکثر سه‌تا Killstreak انتخاب کند و آن‌ها را بازی خودش اضافه کند. افشاکننده همچنین ادعا کرد که Verdansk در وارزون موبایل یک نسخه جایگزین از نقشه کلاسیک خواهد بود که دارای ترکیبی از POI های آشنای خاصی است که طرفداران قبلاً همراه با مکان های جدید دیده اند. در حالی که اکتیویژن به طور رسمی مکان‌هایی را که بازیکنان Warzone Mobile می‌توانند در آن‌ها قرار بگیرند را فاش نکرده است، گزارشی از Call of Duty داده ماینر TheGhostOfHope نشان می‌دهد که نقشه کلاسیک Verdansk باز خواهد گشت.

بهترین تنظیمات برای بازی کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی وارزون، معروف‌ترین بازی حال حاضر موبایل و رایانه‌های شخصی، در این مقاله قصد داریم به بررسی این بازی بپردازیم. از نام‌آشناترین بازی‌های سبک بتل رویال است و موفق شده است بیشتر از 100 میلیون بازیکن فعال داشته باشد. وارزون هر چند به طور مستقل جایزه خاصی دریافت نکرده است اما زیر مجموعه مدرن وارفیر 2019 است که یکی از پرافتخار ترین بازی‌های تیراندازی‌ست. آبادیس از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه فن آوری اطلاعات آغاز کرد. دیکشنری آنلاین آبادیس از ابتدا تاکنون تغییرات بسیاری کرده و ویژگی های مختلفی به آن اضافه شده است.

http://badorclothesworkshop.irپس از گذراندن تمامی مراحل قبلی، می‌توانید نام کاربری دلخواه و پسورد مناسب خود را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که لازم است پسورد شما ترکیبی از انواع حروف و اعداد و علامت‌های مختلف باشد. در کنار آن برای انتخاب نام کاربری خود، می‌توانید از گزینه رندوم استفاده کنید. به این ترتیب خود سیستم برای شما یک نام کاربری انتخاب خواهد کرد. این مرحله از آن جهت اهمیت دارد که امنیت اکانت شما را بر روی سیم کارتتان تعیین می‌کند.

بخوانید  انواع مبلمان در دکوراسیون داخلی منزل ساختمانچی

تلویزیون یا مانیتور کدام برای بازی کردن و گیمینگ بهتر است؟