بهترین معاملات Nintendo Switch Cyber ​​Monday شامل تخفیف های عمیق در بازی های انحصاری است

اگر در چند روز گذشته به معاملات بلک فرایدی نگاه کرده باشید، احتمالاً متوجه خواهید شد که بخش خوبی از معاملات دوشنبه سایبری امروز متعلق به جمعه سیاه است. این غیرعادی نیست، زیرا اغلب خرده فروشان بهترین معاملات جمعه سیاه خود را تا دوشنبه بعد از آخر هفته شکرگزاری ذخیره می کنند. با این حال، پس از دوشنبه، 28 نوامبر، هنوز مشخص نیست که چه چیزی برای تصاحب وجود دارد. اگرچه “هفته سایبری” اکنون یک چیز است، بسیاری از محبوب ترین معاملات بازی معمولاً بعد از Cyber ​​Monday حذف می شوند.

زمان فوق العاده ای برای خرید بازی های انحصاری نینتندو سوییچ است، زیرا تعداد قابل توجهی از بهترین بازی های انحصاری سوییچ با قیمت های بسیار پایین به فروش می رسد. در برخی موارد، قیمت کاهش یافته بهترین است. این شامل برخی از بزرگترین بازی‌های سوییچ سال مانند Splatoon 3 و Kirby and the Forgotten Land و همچنین بازی‌های سال‌های گذشته مانند Metroid Dread و The Legend of Zelda: Breath of the Wild می‌شود.

ما همچنان به جمع بندی بهترین معاملات نینتندو سوییچ سایبر دوشنبه خود اضافه می کنیم زیرا معاملات بیشتری در روز بعد ظاهر می شوند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.