هر آنچه باید در مورد فیلم جدید و تکان دهنده The Mandalorian بدانید

این یکی یک دوز واقعی است.

در اواسط این قسمت، دین جارین (پدرو پاسکال) نامدار ماندالوریایی به همراه بو-کاتان (کیت ساکهوف) برای نجات ماندوی جوانی که توسط یک پرنده مارمولک غول‌پیکر گرفته شده بود، تلاش می‌کنند. اما گروگو باید با ماندالوریایی معروف به The Armorer بماند – و در حالی که او کار او را در حال ساختن نگاه می‌کند، به نظر می‌رسد که نوعی بازگشت استرس پس از سانحه به شبی که پالپاتین دستور 66 را صادر کرد و سربازان کلونش به او حمله کردند، دارد. معبد جدی در کوروسکانت.

تا به حال از بیک به هیچ عنوان استفاده نشده بود.

سعی نکنید وانمود کنید که دیده اید این یکی بیاید، چون مطمئن نیستید. اپیزود این هفته The Mandalorian، فصل 20: The Foundling، بخش مهمی از داستان پس زمینه گروگو را پر کرد. و در این روند، هم یک صحنه عالی را به ما داد و هم شاید شگفت‌انگیزترین نمونه از یک چیز جنگ ستارگان که به چیز دیگری از جنگ ستارگان اشاره می‌کند که تا به حال دیده‌ایم.

اخطار: اسپویل‌هایی برای The Mandalorian Chapter 20: The Foundling در راه است.

قبل از تماشای فصل 20 ماندالوریان، ایده استفاده از این شخصیت روی صفحه در یک داستان کانن حداقل دور از ذهن به نظر می رسید. اما هر جنبه دیگری از این کمو تایید شده است. ظهور احمد بست عجیب نیست، و از آنجایی که جار جار از چهره یا صدای واقعی خود استفاده نمی کرد، او می توانست هر نوع شخصیتی را بازی کند – چرا جدی نه؟ و حتی منطقی است که بق آنجا باشد. او در نمایش بازی به جوانان معبد جدی آموزش می دهد، بنابراین اگر او یک شخصیت کانن بود، احتمالاً در معبد جدای می بود تا از جوانان زمانی که به طرز وحشیانه ای توسط دولت به قتل می رسند، مراقبت کند.

بخوانید  فاش شدن پردازنده AMD Ryzen 5 7600X؛ ۱۱ درصد سریع‌تر از Ryzen 9 5950X

برای صنعت تلویزیون فرنچایز جنگ ستارگان چندان غیرعادی نبوده است که ارجاعات بسیار عمیقی داشته باشد و حتی شخصیت هایی را معرفی کند که قبلاً در لایو اکشن دیده نشده اند. اما مورد عجیب Kelleran Beq کمی کنجکاوتر از Rosario Dawson است که در نقش Ahsoka ظاهر می شود، زیرا Jedi Master Kelleran Beq در ابتدا مجری برنامه بازی به سبک Nickelodeon بود که چالش معبد Jedi Challenge که 10 قسمت در Star Wars Kids YouTube پخش شد. کانال در سال 2020

اما به نوعی بیشتر از آن مردی است که جار جار را در یک نقش تصادفی بازی کرد، زیرا این به خودی خود شوک بزرگی نبود. و اینجاست که به شگفتی بزرگ می رسیم: این جدی، کلران بیک، یک شخصیت موجود در جنگ ستارگان است که برای اولین بار در سال 2020 روی صفحه نمایش کوچک ظاهر شد.

خاستگاه عجیب شخصیت جدی احمد بست، کلران بیک

احمد بست در نقش استاد جدی کلران بیک در فیلم ماندالوریان.
احمد بست در نقش استاد جدی کلران بیک در فیلم ماندالوریان.

و به هر حال مشخصات منشأ بیک برای این صحنه مهم نیست. این کاملاً منشا اوست که تکان دهنده است، و اینطور نیست که کسی در Mandalorian قرار باشد در مورد آن صحبت کند – Kelleran Beq ممکن است اکنون عادی باشد، اما چالش معبد جدی هنوز اینطور نیست.

اگرچه این احتمالاً به اندازه کافی ناراحت کننده است که گروگو به خاطر بسپارد، اما برای ما روشن است – ما می بینیم که چگونه او در طول پاکسازی از کوروسکانت فرار کرد. در حالی که همه چیز در معبد بسیار وخیم به نظر می رسد، همراهان گروگو برای مقاومت در برابر هجوم سربازان کلون تلاش می کنند. آخرین آنها با فرستادن گروگو به آسانسور می‌میرد و شخصی به نام کلران امیدوار است در طرف دیگر منتظر بماند.

بخوانید  احتمال همکاری سازنده Iron Man VR با سونی برای توسعه بازی های PSVR2
با این حال، اگر تا اینجا خوانده باشید، اکنون در این باشگاه «من کلران بیک را می شناسم» هستید. و شما هم اکنون می دانید – واقعاً، عمیقا – که چیزی در زیر چتر جنگ ستارگان وجود ندارد که در شرایط مناسب نتوان آن را تبدیل به قانون کرد.

و هنگامی که درهای آسانسور باز می شود، چهره ای آشنا در آنجا ایستاده است: احمد بست، که بیشتر مردم او را به عنوان مردی که در سه گانه پیش درآمد جنگ ستارگان نقش جار جار بینکس را بازی می کرد، می شناسند. پس مواد مخدر است. بست پس از انتشار فیلم The Phantom Menace در سال 1999 با واکنش نسبتاً ناخوشایند مردمی به Jar Jar دست و پنجه نرم کرد، و دیدن او برای یک سکانس اکشن طولانی و سرگرم کننده در اینجا بسیار خوب است.

افسانه‌های معبد مخفی با تم جنگ ستارگان را تصور کنید و باید ایده خوبی از چالش معبد جدای داشته باشید. اما فرض درونی این است که این کلاسی در معبد جدی است که کارآموزان جوان باید در آن شرکت کنند. می توانید سریال کامل را تماشا کنید در یوتیوب اینجا.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.