کارتون شکست ناپذیر برای فصل چهارم و پنجم تمدید شد

بر اساس اطلاعات فاش شده از Skybond، Invincible اکنون برای فصل چهارم و پنجم تمدید شده است.

فصل سوم انیمیشن شکست ناپذیری در حال حاضر در حال ساخت است و اکنون در آخرین نسخه موجود است اخبار سینما و تلویزیونانیمه Invincible برای فصل های بیشتری بازخواهد گشت. بر اساس اطلاعات منتشر شده در وب سایت Skybound Entertainment که از آن زمان حذف شده است، Invincible اکنون برای فصل چهارم و پنجم تمدید شده است. این اطلاعات در Skybound's Republic ثبت شده است، یک سایت سرمایه گذاری/تامین مالی که به طرفداران اجازه می دهد در شرکت سرمایه گذاری کنند.

در واقع Skybond در تلاش است تا یک بازی ویدیویی بر اساس دنیای Invincible بسازد و از طرفداران می خواهد که روی آن سرمایه گذاری کنند. در بخش حذف شده از سایت همچنین به تولید فصل سوم انیمیشن شکست ناپذیر اشاره شده است و نگارش انیمیشن اکنون برای فصل چهارم و پنجم تمدید شده است. البته هنوز این خبر به صورت رسمی توسط آمازون یا اسکای باند تایید نشده است اما احتمال صحت آن نیز زیاد است. در زیر می توانید تصویر بالا را مشاهده کنید:

امکان تمدید انیمه Invincible برای فصل چهارم و پنجم

فصل سوم انیمه Invincible در 8 قسمت تولید می شود و صداپیشگان به تازگی به پایان رسیده است، می توان انتظار داشت که فصل سوم انیمه Invincible زودتر از حد انتظار پخش شود. این سریال انیمه بر اساس کمیک به همین نام ساخته شده است رابرت کرکمناو خالق دنیای مردگان متحرک است سیمون راسیوپا، خالق سریال Teen Titans، شورانر Invincible بود که برای فصل سوم این سریال انیمیشنی بازگشت. همچنین رابرت کرکمن، سازنده این مجموعه طنز، تهیه کننده اجرایی سریال شکست ناپذیر است.

بخوانید  Minecraft Artemis DLC به شما امکان سفر در فضا را می دهد

استیون ین در نقش مارک گریسون، جی کی سیمونز در لیگ جامع من، ست روگن، ساندرا اوه، جیلیان جیکوبز، مارک همیل، زکاری کوئینتو، کری پیتون، اندرو رانلز، زازی بیتز، والتون گوگینز، جیسون مینتزوکس، می ویتمن، کریس دیامانتوپولوس، ملیسا جو، کوین مایکل ریچاردسون، گری گریفین، مکس بورک.، لورن کوهن، چاد کلمن، مایکل کادلیتز، سنکا مارتین گرین، لنی جیمز و راس مارکاند، از جمله بازیگران صداپیشه انیمه Invincible هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر