کیانو ریوز به Sonic 3 می پیوندد

کیانو ریوز بازیگر ماتریکس و جان ویک به جمع بازیگران فیلم Sonic the Hedgehog 3 برای صداپیشگی Shodo اضافه شد.

به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیونصداپیشه این شخصیت در سونیک 3 مشخص شده است. کیانو ریوز بازیگر ماتریکس و جان ویک به جمع بازیگران Sonic the Hedgehog 3 اضافه شده است و صداپیشگی Shado the Hedgehog در این فیلم لایو اکشن است. Shdo the Hedgehog ظاهری تقریبا شبیه به Sonic دارد که اولین بار در سال 2001 در Sonic Adventure 2 معرفی شد، همچنین در سال 2005 شاهد عرضه Shadow the Hedgehog بودیم که یک بازی مستقل با این شخصیت بود.

کیانو ریوز اخیرا نقش جان ویک را در John Wick: Chapter 4 و Neo در The Matrix: Resurrections بازی کرده است. او در حال حاضر قرار است در فیلم Good Fortune ساخته عزیز انصاری بازی کند و همچنین در John Wick Presents: Ballerina با بازی آنا دی آرماس که زمانی نقش جان ویک را در آن فیلم اکشن بازی کرد ظاهر شد و جانی سیلورهند در Cyberpunk 2077 بازگشته است. نقش خود را در نقش جان کنستانتین در کنستانتین 2 تکرار کنید.

سایه و سونیک

جیمز مارسدن مانند تام واچوفسکی، بن شوارتز برای صدای Sonic the Hedgehog، جیم کری در نقش دکتر Robotnik. کالین اوشانسی برای بیان نقش دم، ادریس البا برای صداپیشگی نقش ناکلز، تیکا سامپتر در نقش مدی واچوفسکی، کریستن ریتر، جیمز واک، سوفیا پرناس، کریستو فرناندز، جورما تاکونی و آلیلا براون از جمله بازیگران حاضر در Sonic the Hedgehog 3 هستند.

Sonic the Hedgehog 3 در تاریخ 20 دسامبر 2024 منتشر می شود البته قبل از آن طرفداران سونیک می توانند منتظر سریال Knuckles باشند که در تاریخ 26 آوریل (7 اردیبهشت) از شبکه پارامونت پلاس پخش می شود. جف فاولر، کارگردان دو فیلم اول سونیک، سونیک 3 را بر اساس فیلمنامه ای از پاتریک کیسی، جاش میلر و جان ویتینگتون کارگردانی کرد.

بخوانید  نویسنده و کارگردان Hellblade: Senua's Sacrifice هیچ نقشی در ساخت دنباله نداشت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر