نویسنده و کارگردان Hellblade: Senua's Sacrifice هیچ نقشی در ساخت دنباله نداشت.

نویسنده و کارگردان Hellblade: Senua's Sacrifice از تئوری نینجا خارج شده و هیچ نقشی در ادامه ندارد.

چندین پیش نمایش جدید برای Senua's Saga: Hellblade 2، دنباله Hellblade: Senua's Sacrifice منتشر شده است. این نمایشنامه ها سنوا را در حال مبارزه با دشمنان در سرزمین وایکینگ های ایسلند و مبارزه او با “تاریکی” خود به تصویر می کشند. در همین حال مشخص شد که تمیم آنتونیدس، کارگردان و نویسنده نسخه اول بازی و موسس استودیوی Ninja Theory هیچ نقشی در ساخت قسمت دوم Hellblade نداشته و آن را به دیگر اعضای استودیو واگذار کرده است.

طبق اطلاعات منتشر شده از مصاحبه یکی از اعضای ایکس باکس با وب سایت رسانه Polygon، تمیم استودیو را ترک کرده است. او در مراحل اولیه توسعه بازی Senua's Saga: Hellblade 2 حضور داشت، اما همچنان مسئولیت توسعه بازی را بر عهده دارد. دن آتولمدیر فنی محیط زیست مارک اسلیتر تون استیل، کارگردان جلوه های ویژه و دیوید گارسیا-مدیر صدا تعیین شد.

Senua's Saga: Hellblade 2 در 1 ژوئن (21 مه) برای سری Xbox Hellblade 2 از روز انتشار برای کاربران Game Pass در دسترس خواهد بود. مدت زمان بازی مانند نسخه اول خواهد بود. یعنی 5.7 ساعت طول می کشد تا داستان تمام شود و 9 ساعت برای تجربه و تکمیل تمام قسمت های بازی.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  فیلم جدید Street Fighter در دست ساخت است