فیلم جدید Street Fighter در دست ساخت است

بر اساس گزارشی جدید، اقتباس سینمایی لایو اکشن از سری بازی Street Fighter در دست ساخت است.

کپکام مدتی پیش ویدیویی از بازی Street Fighter 6 منتشر کرد که در آن شاهد حضور Cammy و همچنین شخصیت جدید سری Street Fighter به نام Manon بودیم. در این ویدیو مبارزه این دو شخصیت و همچنین قدرت و توانایی های هر یک از آن ها را مشاهده کردیم.

بازی Street Fighter 6 در تاریخ 12 ژوئن برای پلتفرم های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس برای ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در زمان عرضه، 18 شخصیت قابل بازی در دسترس خواهند بود و با انتشار بسته های الحاقی، این تعداد به مرور افزایش خواهد یافت.

نظر شما در مورد فیلم Street Fighter چیست؟ به نظر شما اقتباس سینمایی این سریال می تواند موفق باشد؟

Street Fighter 6 یکی از موردانتظارترین آثار برای طرفداران بازی های مبارزه ای است. در این بازی شاهد یک سری ویژگی ها و حالت های جدید خواهیم بود. مانند اضافه شدن حالت تک نفره جدید به نام World Tour که به بازیکنان اجازه می دهد شخصیت خود را بسازند و در کنار یا در برابر شخصیت های مختلف Street Fighter 6 بازی کنند. مبارزه کن

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم لایو اکشن Street Fighter در حال گذراندن مراحل تولید است. تمامی حقوق مورد نیاز برای ساخت فیلمی بر اساس این سری بازی های مبارزه ای توسط Legendary Entertainment خریداری شده است. این شرکت با Capcom روی یک فیلم لایو اکشن و احتمالاً یک اقتباس تلویزیونی از سری Street Fighter کار خواهد کرد. در حال حاضر جزئیات بیشتری مانند عنوان فیلم یا چیزهایی مانند شخصیتی که داستان لایو اکشن پیرامون آن می چرخد ​​در دسترس نیست.

بخوانید  صرفه جویی در رمان کلاسیک که الهام بخش Death Stranding 2: On The Beach بود