تریلر New Spider-Man: Across the Spider-Verse دارای Miles on the Multiverse Race است.

همچنین صدای اسکار آیزاک (مرد عنکبوتی 2099)، عیسی رائه (زن عنکبوتی) و دانیل کالویا (اسپایدر-پانک) را خواهید شنید. زیاد Spider-People در این فیلم، در حالی که گالری دزدها شامل Jorma Taccone در نقش The Vulture و Jason Schwartzman در نقش The Spot می شود.

دومین تریلر رسمی فیلم Spider-Man: Into the Spider-Verse از راه رسید و مانند تیزر قبلی، ویترینی از مردان عنکبوتی از سراسر مولتی‌ورز مارول است، جنگی داخلی که در حال گسترش است، آماده می‌شود و مایلز در حال فرار است. مرد عنکبوتی 2099، میگل اوهارا.

Spider-Man: Into the Spider-Verse در 2 ژوئن اکران می شود و دوباره صدای Shameik Moore (مایلز مورالس)، Hailee Steinfeld (Gwen Stacy)، جیک جانسون (Peter B. Parker)، برایان Tyree Henry (Jefferson Davis) و لونا لورن ولز (ریو مورالس).

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اندکی پس از اولین فیلم، Into the Spider-Verse مایلز را با گوئن استیسی دوباره متحد می کند، اما پس از معرفی به تیمی از افراد عنکبوتی که وظیفه حفاظت از موجودیت جهان چندگانه را دارند، مایلز خود را در تضاد با دیگران می بیند. و اگر بخواهد از افرادی که بیشتر دوست دارد محافظت کند، باید معنای قهرمان بودن را دوباره تعریف کند.

این تریلر جدید چند سورپرایز دیگر نیز دارد، مانند معرفی پیتر بی پارکر، دختر ابرقدرتش میدی پارکر، زیاد با اشاره به عنکبوتی، و حداقل یکی از اسکارلت عنکبوتی که به نظر می رسد شخصاً توسط مارک بگلی، هنرمند نمادین مرد عنکبوتی کشیده شده است. کریس میلر، نویسنده و تهیه کننده، قبلاً گفته بود که این فیلم حداقل دارای پنج جهان مختلف با 240 شخصیت در Across the Spider-Verse خواهد بود و در واقع این فیلم به عنوان سه گانه The Empire Strikes Back of the Spider-Verse توصیف می شود.

بخوانید  رکوردی برای تعداد بازیکنان Life is Strange ثبت کنید
تحریریه مجله بازی یک گیمر