انیمیشن لیگ ژوراسیک از دنیای دی سی در دست ساخت است

طبق گزارش ها، استودیو دی سی برای ساخت یک انیمیشن بلند سینمایی بر اساس کارتون لیگ ژوراسیک چراغ سبز نشان داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک انیمیشن اقتباسی متفاوت بر اساس دی سی کامیکس در حال ساخت است. جف اسنایدر، کارشناس داخلی مشهور فیلم اخیرا ادعا کرده است که یک فیلم انیمیشن بلند بر اساس کارتون لیگ ژوراسیک توسط استودیو دی سی در حال ساخت است. برایان لینچ، نویسنده گربه چکمه پوش، مینیون ها و دو قسمت از زندگی مخفی حیوانات خانگی، اکنون فیلمنامه The Jurassic League را نوشته است.

جیمز گان، رئیس استودیو دی سی به عنوان تهیه کننده در این پروژه شرکت خواهد کرد و انیمیشن برادران وارنر به او در ساخت انیمیشن کمک خواهد کرد. کمیک استریپ لیگ ژوراسیک توسط دانیل وارن جانسون و جوآن گیدئون ساخته و ارائه شد. این کتاب کمیک نسخه محدود در 6 نسخه نوشته شده و در سال 2022 منتشر شده است. در این کمیک شخصیت های Justice League مانند سوپرمن، بتمن، واندر وومن، فلش و آکوامن به دایناسورها تبدیل شده اند و باید با جرم و جنایت مبارزه کنند که در زمین 27 اتفاق می افتد.

در حال حاضر مشخص نیست که لیگ ژوراسیک بخشی از Elseworlds خواهد بود یا دنیای DC، و در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. همچنین نمی دانیم که آیا کارتون لیگ ژوراسیک قرار است در سینماها پخش شود یا مستقیماً از طریق مکس یا شبکه خانگی پخش می شود. استودیو دی سی در حال حاضر در حال تولید کماندوهای موجود و Batman: Caped Crusader است.

بخوانید  جک بلک به جیسون موموآ در فیلم Minecraft پیوست

تحریریه مجله بازی یک گیمر